ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, December 9, 2016

Bila mak Khairy berehat meniaga POWERGOLD masa berpantang


Dah beberapa rakan kenalan pm saya nak beli emas powergold
Siap tanya saya..
"Ila dah tak nak jual emas powergold lagi ke? Tak de up status powergold/emas lagi pun"

Gelak dulu..haha..
Saya dinasihatkan oleh ramai kawan2 meniaga supaya rehat dalam tempoh berpantang
Saya memang banyak rehat meniaga bukan masa berpantang je masa mengandung pun sama. sampaikan website lenyap dari alam maya pun tak sedar..huwaaa..rugi jeee... takpelah..anggapla itu yurun kebodohan dalam business..nie nanti kita cerita ye..

Menjawab persoalan tentang Powergold:

1. Saya masih share/jual kebaikan yang ada pada emas iatu Powergold. Saya juga dah stokist sekarang dengan ambil nama anak kesayangan saya KhairyMagicGold

2. Saya bukan tak jual emas Powergold lagi.kalau setakat belian 1g saya boleh uruskan melalui Master Stokist. Tetapi rakan-rakan saya yang nak membeli emas dengan saya rata-ratanya nak beli 10g ke atas yang mana harganya mencecah 2k++. Pernah ada yang beli lumpsump hampir 50g. Nangis mak nak... kalau hilang emas nilainya 2k-10k ..jenuh mak nak ganti anak2 emas sayangku.. Tunggu saya kuat ye., saya ambil COD dengan master stokist.

3.siapa nak joint group emas saya? Leave no hp di comment.jangan risau group nie tentang emas sahaja.tak ada share benda2 lain.. so tak menggangu anda.. belum ahli pun boleh joint..sekadar untuk tambah ilmu apa salahnya.. terutama pengalaman sebenar rakan2 emas di group sendiri pajak di arrahnu

Gambar nie saya amik stok emas Powergold kat Master Stokist dua tiga hari sebelum bersalin. Cer la kira berapa nilainya kalau rajin..😆😆😆 Nie hanya satu order dari rakan emas.. emas yang lain tak muat nak snap picture... bayangkan dengan nilai emas yang cecah hampir RM10k++ masa tue... haiii risau saya... nanti susah hati asik rasa nak beranak je.. tapi masa tue Dah dapat rasa nak bersalin so cepat-cepat selesaikan order rakan taulan emas saya. Lega bila yang order semua dah dapat emas2 mereka..

💘💘💘💘💘SAYA MASIH STOKIST POWERGOLD YANG AKTIF YA


WA 017-3201998
WA 017-3201998
WA 017-3201998

No comments: