ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, January 22, 2017

INTIPATI MALAM ANUGERAH POWERGOLD

Inti pati Malam Anugerah Powergold
💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
1. Perjalanan syarikat dari 2013, tahun pertama yang mencabar, tahun ke 2 produk syarikat diband, tahun 3 jualan produk capai sasaran, tahun ke 4 melepasi sasaran iaitu sebanyak 425% daripada sasaran 5 juta. Semuanya hasil jualan anda ahli2 yg hebat.

2. Projek Tabung Amal
Pembinaan bangunan Tahfiz Al Mutaqqin 3 fasa dgn kos 1 juta telah terlaksana tanpa membuat pinjaman. Hanya dengan sumbangan2 ahli melalui Tabung Amal. Anak tahfiz akan mula dipindahkan ke bangunan baru ini. Murid²nya dibawa dari Acheh.  Bos minta siapa yg pernah menderma dlm tabung Amal ini  lupakannya. Seterusnya, mahad tahfiz ke dua akan dirancang selain tolong biayai bil2 tahfiz yg memerlukan dana.

3. Pelancaran Program Mentor. Emas yang sudah dikumpul nak buat apa? Jawapannya dalam program mentor. Master Stokis akan dilatih menguasai saham. Ilmu² ini akan disalurkan kpd penyimpan² emas ahli atau bukan ahli.

4. *Pelancaran pakej Jom Biz rm299*. Tahun 2017 akan ada banyak peristiwa akan terjadi yang berkemungkinan meningkatkan kos kehidupan kita. Pakej ini beri peluang untuk berniaga emas kerana perniagaan emas tidak merugikan selain menambah simpanan emas kaum melayu.

5. Perjenamaan semula produk emas yang lebih mesra arrahnu akan dilaksanakan.

6. Selangkah demi selangkah untuk masyarakat kita boleh simpan emas, fungsikan beranakkan emas agar kita boleh menjadi pembayar ZAKAT EMAS

SimpanEmas1Gram1Bulan1Keluarga
PelbagaikanSimpananKita
EmasLambangEkonomiIslam

Tambahan:

Program Mentor ni melibatkan semua master Stokis sebagai mentor. Mentor ni pula akan diajar semua bidang dlm emas termasuk pertukangan emas. Ilmu2 yg diajar akan disampaikan kepada semua ahli dan bukan ahli. Setiap kelas yg dihadiri akan diberi BV. Sama seperti beli produk akan dpt point BV. Kelas2 mentor ini juga akan diberi BV. Satu plat emas berlambang kuda akan diberi kpd yg berjaya hadir ke kelas INI. Plat kuda INI sebagai lesen utk leader2 sebarkan ilmu. Plat ini tidak dijual, ia exclusive.

💫Matlamat syarikat mahu orang melayu Islam naik bersaing dlm dunia global. Selain ilmu emas, pihak Powergold akan turun memberi ilmu2 pasaran saham bumiputera. Melalui simpanan emas di gunakan menjadi pemilik saham syarikat2 gergasi.

💫Syarikat tubuhkan koperasi legasi emas utk dptkan lesen sah dlm menyebarkan ilmu2 emas kpd semua rakyat Malaysia. Matlamat syarikat membantu dan meningkatkan kualiti hidup rakyat2 Malaysia.

No comments: