ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, January 1, 2017

Permulaan tahun baru yang awsome! Melting habis! Reward diri sendiri,

Setahun struggle.. struggle dengan keadaan diri yang tak sihat. Mengandung masa dah berusia macam niela haha... ada orang umur 45 mengandung masih sihat.. saya yg umur 36 mengandung rasa mcm tak larat sangat haha.. ala toksah cakapla..masa preggy amana masa umur 26 pun separuh hazab.. tiap2 kali preggy memang tanam azam nak sihat nak sihat tapi nan hado.. puas makan itu ini tapi lemah jugak badan nie... so mmg struggle nak habiskan 9 bulan..tambah pantang lagi..setahun rasa tak mcm orang ..macam joo un..eh hantu korea tue caman nak eja? Haha..
So marilah kita me"reward" diri sendiri.. bila sy struggle tak sihat yg terjebak sama adalah amana..nanti saya reward dia pulak.sebab amana punya susah nak carik..  insya allah nanti saya usahakan

Cantik tak?
Melting habis

Ada yg minat?
Anggaran berat 3.4g 
sya punya 3.19 sebab jari gemok haha
Deposit rm100
Anggaran siap 3-4 minggu
Kalau tak siap spt dijanjikan depo akan dipulangkan
Kalau anda yg tak bayar baki cincin tak dapat depo pun habis ye
Anggaran harga dlm rm650++


Saya dah beberapa kali berurusan dgn supplier nie
So takde problem..insya allah
Dah banyak kali berurusan baru saya berani open order


Nie cara ukuran cincin yaaa
Apa2 wassup 017-3201998

No comments: