ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, March 6, 2017

Pandora 916 : Order rantai tangan belut dan crown charm

 



Assalamualaikum semua
Tak sabar nak share
Perkara yang paling seronok bila anda meniaga adalah menerima customer pertama
Inilah customer pertama saya
Customer yang sudi beli barang kemas dari saya walaupun saya nie masih baruuu sangat "menerjunkan" diri ke dunia emas nie
 
Kalau customer pertama mestilah special price
Harga memang yang paling special
Kalau saya cakap untung saya tak sampai RM30 mesti kelakarkan?
sedangkan jualannya hampir RM1.8K
 
Meniaga supplement lagi laku
Kalau jual supplement RM1.8K dah untung ratus-ratus
haha..nak tergelak pun ada tauuuu..jual ribu-riban untung sikit sangat
 
Tapi entahla saya rasa seronok..
seronok bila customer rambang mata memilih
walaupun pilih secara online je
saya dapat rasa rambangnya mata nak memilih..macam saya yang memilih hihi
bila customer tanya saya "ok ke yang nie? ke yang tue? saiz nie tak besar sangat ke?suggestla saiz yang sesuai?"
tak ke ko rasa ko ada kedai emas Habib Jewel? kiki
Bila diorang bagitau dah transfer RM...eh betul ke dah bayar nak beli dengan saya nie?

Jujur je bagitau kalau customer tanya barang kat saya ke
Saya bagitau je saya dropship
Bos emas yang akan handle everything
Takkan nak menipu?
Sebab selama nie meniaga supplement kat Kokoadik Blogshop pun saya akan bagitau expired date..kalau ada defect etec etc.. so takde nak dolak-dalik kalau orang tanya
...
Kalau yang nak segera saya carikan stok ready stock
Kalau tak ada saiz dan bentuk yang diminati boleh tempah atau preorder
Tak lama lagi saya akan letak satu album preorder kat Kokoadik Gold
So boleh preorder dengan deposit rm100 jika barang below 3g ; kalau lebih 3g depo rm300
Dah siap barang kemas baru bayar full payment
Yang nak ansuran boleh pm tepi
 
 

rantai tulang belut tue boleh masuk bead-bead Pandora 916
sama  macam saya punya cuma saiz berbeza
 bead crown tue dah lama dah saya impikan
haha "impikan" skemanya perkataan
so bila customer tanya bead mana yan lawa..saya terus cadangkan "crown"
nanti saya share testimoni customer ye
macam jual supplement pulak ada testimoni
 
 

 
SUPPORT ME AT
 
 

 

 
 
 



No comments: