ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, April 6, 2017

Kelebihan menjadi Dealer Public Gold

KELEBIHAN MENJADI DEALER PUBLIC GOLD
1.KEUNTUNGAN KOMISEN JUAL BELI EMAS
Mendapat Komisen 1.0% hingga 2.0% dari setiap belian emas. Komisen terus dimasukkan kedalam akaun pada 20 haribulan setiap bulan.
Bila membeli emas untuk diri sendiri atau ahli akan diberi komisen mengikut pangkat :
a) Master dealer public gold – dapat 2%
b) Priority dealer – dapat 1.5%
c) New dealer dapat 1.0%
Mendapat komisen 0.3% dari setiap jualan emas. Dealer atau pengedar public gold dapat ‘lock harga’ jual apabila harga emas tinggi 24 jam sehari. Lihat SYARAT PANGKAT DEALER DAN KOMISEN DEALER PUBLIC GOLD untuk maklumat dan cara kenaikan pangkat dealer atau pengedar emas public gold.
Contohnya, new dealer atau pengedar emas baru membeli emas dan perak untuk diri sendiri atau untuk rakan-rakan atau pembeli emas yang meletakkan nama introducer sebagai dealer tersebut, maka new dealer akan mendapat komisen 1% daripada belian emas dan mendapat komisen 0.3% apabila menjual balik emas atau perak kepada public gold.
2. DAPAT KOMISEN DENGAN MEMPROMOSIKAN EMAS PUBLIC GOLD
Kelebihan menjadi pengedar emas public gold adalah dapat menjadi INTRODUCER kepada pembeli emas Public Gold. Pengedar emas hanya perlu promosikan emas public gold supaya pembeli emas membeli emas public gold dengan meletakkan nama dealer sebagai introducer. Contoh, promosikan kawan atau saudara supaya membeli emas serta menjadi ahli public gold dimana-mana sahaja di 18 CAWANGAN PUBLIC GOLD SELURUH MALAYSIA DAN SINGAPURA dengan menyuruh meletakkan nama dan kod pg dealer sebagai introducer, maka dealer public gold akan mendapat komisen sepanjang hayat apabila ahli tersebut membeli emas. Dealer emas public gold juga boleh mempromosikan pembelian emas program GAP (Gold Accumulation Program) atau promosikan link referral dealer public gold di laman sosial seperti facebook, twitter dan sebagainya.
3. KEUNTUNGAN BERNIAGA EMAS TANPA KOS SEWA KEDAI
Dealer public gold dapat lesen jual beli emas Public Gold, iaitu menjadi tokey emas tanpa kos sewa kedai emas. Anda akan dapat menjadi peniaga emas tanpa kedai emas, tak perlukan modal untuk membuka kedai emas atau menyewa lot kedai emas iaitu dapat jual beli emas public gold dan dapat keuntungan dari kenaikkan harga emas dan komisen dari public gold.
4. KEUNTUNGAN KENAIKKAN HARGA EMAS DAN PENURUNAN HARGA EMAS
Pengedar emas pg mendapat keuntungan daripada kenaikan harga emas. Mendapat keuntungan hasil jual beli emas (berniaga emas).Berniaga emas..akan mendapat keuntungan sama ada emas dijual atau tidak dijual. Sebab itu tidak ada Kedai Emas yang bangkrap.Dealer public gold dapat menjual emas kepada kawan-kawan dan mendapat 2 keuntungan iaitu keuntungan komisen dan dapat keuntungan dari kenaikkan harga emas.
5. KEBEBASAN KESEMPITAN KEWANGAN TERUTAMA MASA KECEMASAN
Dealer public gold dapat keuntungan dimasa kesusahan,kcemasan atau kesempitan wang, kerana emas mudah dijual mengikut kehendak 1 dinar atau 20g atau 50g dan cepat mendapat wang.Apabila kita menjual emas,kita akan dapat wang dalam masa 24 jam.Berbeza dengan melabur hartanah,susah dan lambat di pecahkan.Komisen akan bertambah mengikut belian emas anda…
6. MENDAPAT PENDAPATAN SAMPINGAN TANPA BEKERJA
Memperolehi wang tanpa bekerja jika anda rajin mempromosikan pelaburan dan dapat bina rangkaian dealer anda.Wang komisen akan masuk kedalam akaun bank anda setiap bulan walaupun anda tidak membeli emas tetapi dealer atau pelanggan anda membeli emas. Contohnya,jika kita berpangkat Master dealer, kita akan mendapat komisen 0.5 daripada Prioriti dealer dibawah kita dan 1.0% daripada new dealer.Jika kita berpangkat priority dealer,kita akan mendapat 0.5% apabila new dealer dibawah kita membeli emas. Public gold bukan skim cepat kaya atau system MLM tapi system yang adil yang member komisen kepada dealer yang mempromosikan emas public gold kepada orang ramai. Maksubnya,anda kerja,anda dapat komisen tertentu
7. BERNIAGA EMAS TANPA SEMPADAN DAN MENGURUS PELABURAN SENDIRI
Pengedar emas public gold adalah peniaga emas online tanpa sempadan iaitu anda boleh mempromosikan emas public
Kredit to Tuan Syukri Shukri Hanafi

No comments: