ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, April 6, 2017

Public Gold diterima di Arrahnu Pos

 
 
Sorry pada yang wassup tanya tentang emas dan info emas tue
Lama rasa tak update cite emas
Tiap kali hujung bulan saya memang busy
Saya nak lengkapkan tugasan saya
Cukupkan statistik
Syukur juga memang tak bertangguh cuma siapkan baki-baki
Cuma bulan nie kesihatan saya dan anak-anak  kurang baik
Jadi lebih tumpukan pada anak-anak
 
Meh share lagi
Sebagai pemangkin semangat
Sebelum nie share cerita fungsikan pandora 916 kan?
Selain barang kemas..gold bar juga salah satu yang boleh kita fungsikan
Dan goldbar lebih tinggi nilai  dari barang kemas 916.
Ada juga barang kemas 999.tak payah citer dulu nanti pening pulak
 
Goldbar /dinar/gold coin 999
Barang kemas  kebiasannya 916..
So kalau nak loan yang lebih tinggi gunalah gold bar/dinar 999
Nasihat saya simpan kedua-duanya barang kemas dan gold bar
 
Dalam gambar tue PublicGold  . ia diterima disemua Arrahnu Pos Malaysia di seluruh negara. ada 18 cawangan di arrahnu pos di seleuruh Negara. so mudahla nak pajak atau gadai  PublicGold nie. itu yang anda semua perlukan .betul tak? Mudah pajak, gadai dan tebus. Harga antara termurah dipasaran.
 
Kalau berminat nak jadi pelangan PublicGold  atau kata lainnya buka akaun Public Gold
Hanya perlu  BELI 1G HARGA SEMASA GAP.
Untuk hari ini harga semasa GAP hanya rm192.
 Kalau dah ada akaun GAP  anda perlu ambil sendiri emas di branch PublicGold.
 
Jika anda tak berminat  nak  buka akaun GAP tetapi masih berminat nak dapatkan  PublicGold.
 Anda boleh dapatkan dari saya.
Harga semasa PublicGold tanpa buka akaun GAP adalah rm215.
Yang mana satu pilihan anda?
 
 

 
Apa-apa pun jika kurang jelas tentang PublicGold boleh WA saya di 017-3201998.
Saya kini dealer untuk Public Gold juga tau..  PG CODE : PG00097831
 
JEMPUT LIKE FB SAYA TENTANG INFO-INFO EMAS
017-3201998
 
PANDORA 916 BY GELIGA GOLD
DINARPAL
PUBLIC GOLD
POWER GOLD
 
 
 

No comments: