ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, April 15, 2017

SAYA DEALER PUBLIC GOLD

 
 
Assalamualikum semua
Alhamdulilah
Akhirnya saya dapat juga jadi dealer Public Gold
Kalau nak tahu untuk jadi dealer Public Gold memerlukan modal yang besar
Masa saya nak joint tue modalnya 100g aka 20K
manalah nak cekau sob sob sob sob
Untuk sementara  saya cuma daftar sebagai pelanggan  Public Gold sahaja
Hanya dengan belian 1g dah layak untuk jadi pelanggan  Public Gold 
1g tue pun ada dalam akaun kita
Bukan lesap macam tue je
 
Harga emas Public Gold sangat berpatutan dan mesra Arrahnu
Itu yang paling best tue..
MESRA ARRAHNU
Mudah pajak untuk dapatkan pinjaman kewangan
Paling mudah pajak sahaja di Arrahnu Pos Malaysia
Boleh baca di entry ini--->>;Pajak Publc Gold Di Arrahnu  PosMalaysia
 
Itu yang saya nak juga jadi dealer
sebabnya ramai customer saya yang sangat berminat nak dapatkan emas Public Gold nie
Cuba baca entry ini pula
saya tolong dealer lain jual emas Public Gold
Totalnya hampir 4K jugakla saya tolong beliau jual gold bar Public Gold
Rugikan kalau saya tak sign up jadi dealer?
 
 
 
Alhamdulilah
Nampaknya percaturan saya tidak silap
saya sign up dahulu sebagai pelanggan biasa
Saya masuk support group
dan dipermudahkan
 
ACTIVE & AUTHORISED PUBLIC GOLD DEALER
SUHAILA SALEH
PG00097831
017-3201998
 
 
 
 
 
Ini promo terkini untuk kakitangan kerajaan yang berminat nak jadi dealer
saya guna promo nie ke?
Taklaaaaaa
10K tueeeeee..mana nak korek
Saya guna promo mana?
Kalau nak tau boleh pm saya yeee
nanti saya bagitau promo mana yang saya dapat
Cuma anda kena rajin untuk dapatkannya
Prmo nie tak selalu jadi grab bila ada
 
 
Yang bulat tue 1 dinar 4.25g
Yang kecik comey tulis Happy Birthday tue 1g
Yang besar sikit empat segi tue 5g
Nak yang mana? haha
 
 
 
Orang-orang tua ada berpesan
"Jangan suka bertangguh buat kerja; nanti menyesal"
Orang zaman sekarang berpesan
"Jangan bertanggunh beli emas, nanti harga naik melambung non stop"
 
Harga emas naik tiga hari berturut-turut
Dari 11/04/17-14/04/17
 Bukan emas Public Gold sahaja
Emas di syarikat lain juga, termasuk kedai-kedai emas yang ternama
Mugkin harganya tidak sama tetapi yang SAMA, SEMUANYA NAIK HARGA
(dahla minyak pun naik kan?kan?kan)
 
Harga emas naik dan turun
Tetapi apa yang berlaku tiga hari berturut-turun ini
Sangat tepat dengan pesan orang tua kita JANGAN BERTANGGUH
 
 
ACTIVE & AUTHORISED PUBLIC GOLD DEALER
SUHAILA SALEH
PG00097831
017-3201998
 
 
 
 

1 comment:

Cik Lily Putih said...

wow wow emas emas emasssss