ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, May 24, 2017

KEK BUAH KUKUS PREMIUM

  
 
 
Assalamualikum semuaaa
Promo kuih raya dah bermula muahahaha
Mari saya kenalkan  KEK BUAH KUKUS PREMIUM
 
 
 KEK BUAH KUKUS PREMIUM  nie bukan untuk raya sahaja ye
sekarang pun dah boleh order
kalau korang pegi buka posa rumah sapa-sapa
bolehla bawakkk
amik hati tuan umh terutama mak mertua dan kakak iparrrr
abang ipar tak payah amik hati sebab kebiasannya ikut je apa kata kakak ipar kan?kan?kan?
 
 
KEK BUAH KUKUS PREMIUM  nie saya dah rasa
buka sesaja dapat advertorial
bukan bayar upah untuk saya buat entry nie ye
TIDAK SAMA SEKALI
 
 Dari apa yang saya rasa
KEK BUAH KUKUS PREMIUM  NIE:
-tak berminyak
-tak manis letinggg..manis-manis buah gitu
-moist. ada sesetengah tue rasa kering tak best
-padat isinya
-berat kalau pegang sebelah tangan tue tak boleh lama-lama nanti lenguh
 
Nampak tak? banyakkan buah tue?
kaya dengan buah-buahan
itu yang manis-manis buah rasanya
 
 
gambar-gambar yang supplier bagi memang lawa bangat
ada customer tak suka gambar supplier sebab katanya camera trick
 
sebagai bukti saya memang dah makan dan dah rasa
saya amik gambar sendiri
inilah rupa packaging KEK BUAH KUKUS PREMIUM  
sesuai untuk dijadikan buah tangan
packaging lawa
rasa pun sodapppppp 
mak mertua &kakak ipar mesti bertambah sayang kiki
 
  tue gambar KEK BUAH KUKUS PREMIUM 
saya yang amik jugak nie ye
tengok pun rasa dah meleleh air liur kan?
 
sebab tue saya tau beratnya nak memegang kek nie
lenguh sebelah tangan
sebelah lagi pegang camera haha

nah dari tepi ketebalan 
tebal dan padat
padat dengan buah dan kasih sayang haha
 

Berminat?
KEK BUAH KUKUS PREMIUM
012-3504140(SHELA)
RM35 sekotak
postage sekotak RM10.50(semenanjung)
lebih dari tue discuss dgn towkay ye
 
 
 
 
 PREMIUM

No comments: