ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, July 5, 2017

TOP DROPSHIP PANDORA 916

 
 
Mula-mula nak niaga jadilah dropship dulu
Nak tengok boleh ke kita boleh jual produk tue

Mula2 jual supplement pun macam nie jugak
Sekarang saya tak amik stok..saya ala2 dropship je...
Kadqng-kala ambil stok sekadar untuk COD
Ala2 dropship tapi saya tetap dapat harga dealer
Modal tak kuar, harga dealer, konsep dropship(supplier yang poskan)untung tak?
Kenapa supplier berlebih kurang dengan saya?
Sebab track record jualan 😙😙😙
Itu kisah menjual supplement masa saya struggle sehabis2nya dengan adlan khairy si magic jantung tue


 Sekarang kisah jual emas
Saya minat..saya cuba..
Nak tengok boleh ke jual emas dengan 0 knowledge tentang emas
Bila minat kita akan usaha belajar

 
 
 
 
 
Alhamdulilah May dapat 2nd dropship..
1st place tue memang mak kutu tersohor tak mampu den nak lawan haha

 Jun pulak dapat no 4..okla sebab struggle gile dgn keja pejabat
Saya ingat pesan bos saya dulukan keja pejabat sebab itu yang disupakan dulu ke mulut anak
Bulan Jun tue nak raya.. cuti panjang so kena focus sebab waktu bekerja sangat singakt
Cuti pun target fail masih sama
so kena focus
niaga tinggal kejap haha

 Now im back!
Raya dah habis tau!
Kena keja kuat2!
Kena meniaga kuat2!
 
 
JOM CUCI MATA
JEMPUT LIKE FB SAYA BERKAITAN EMAS
017-3201998
 
#BEAD NIE SEMUA BOLEH JADI LOKET JUGAK UNTUK PAKAI DI RANTAI LEHER.ADA CUSTOMER SAYA PAKAI KAT LEHER SEBELUM BELI GELANG#
 






 

No comments: