ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, August 6, 2017

El Hajj - Hadiah Untuk Bakal Jemaah Haji/Umrah

 Assalamualaikum semua
Sesuai dengan musim haji
jadi saya buat entri produk berkaitan dengan haji
 Produk ini sangat sesuai dijadikan cenderahati kepada ibubapa, rakan taulan yang ingin berangkat ke Tanah Suci sebagai tetamu Allah.
Anda juga boleh beli produk ini untuk kegunaan sendiri jika dijemput oleh Allah ke tanah suci.
Insya Allah

 Produk El- Hajj dicipta khusus untuk jemaah haji dan umrah.  
 *disahkan HALAL oleh JAKIM
*tidak mempunyai sebarang bau supaya jemaah umrah/haji tenang dan yakin untuk menjalani ibadah. 

*Ia dirumus khas tanpa pewangi dan alkohol
*mudah dibilas untuk berwuduk
*Berasaskan air dan diperkaya dengan Vitamin E dan B5, herba yang terpilih serta kandungan pelembab yang tinggi, bagi menjamin keseimbangan semulajadi kulit agar ibadah dapat dijalankan dengan selesa tanpa ganguan kesihatan

Pernah dengar produk EL-HAJJ?
Saya tunaikan umrah 2015
kalau saya tahu lebih awal tak perlu saya susah-susah cari kelengkapan diri kan?
Ini saya sibukla mencari lip balm jenama lain, sabun mandi jenama lain..yang tak tahan tue sibuk cium-cium produk berlainan untuk pastikan ada bau ke tidak..

Pertama kali saya baca tentang El-Hajj adalah di status Ustaz Kharul Anuar Basri. Jadi saya screenshoot dan simpan kerana saya sangat teringin nak jadi meniaga produk ini. Di samping meniaga produk ini saya percaya saya dapat tempias pahala dan doa mereka2 yang nak mengerjakan umrah atau haji. Mak selalu pesan kalau nak meniaga ..meniagala produk yang bermanfaat pada orang lain.. Hasil niaga tue selain kita tambah income kita,  ia boleh juga jadi jalan kita ke syurga.Insya Allah.Amin

Macam kenal je? siapa nie ye? hihi


Eh dia lagi?

Dan lagi..
Jomlah kita baca beberapa feedback yang sempat saya screenshoot ye

Alhamdulilah
Ada antara kita yang tidak tahan cuaca sejuk
Ada yang tidak tahan cuaca panas
Masa saya tunaikan umrah yang kerap saya pakai adalah lip balm tapi jenama lain
Masa tue tak kenal lagi El Hajj
Puasla bila beli tue saya bau..nak pastikan tiada bau
saya tak nak perasaan  was-was membuatkan umrah saya tidak sempurna
 NO PERFUME! NO ALCOHOL! HALAL BY JAKIM!




Dah sampai ke bahagian yang ditunggu-tunggu
Berapakah harganya?
Ada promosi tau untuk tahun ini 
*sementara stok masih ada ye*

TRAVEL PACK RM99 (PERCUMA SHAMPOO DAN TASBIH TAWAF)
 El Hajj Facial Scrub 50ml
El Hajj Facial Cleanser 50ml
El Hajj Facial Moisturiser 50ml
El Hajj Hand & Body Lotion 50ml
El Hajj Heel Balm 50ml
El Hajj Facial UV Cream SPF 15 50ml
El Hajj Lip Balm 5gm


 

EL HAJJ MINI PACK RM75 (FREE TAWAF TASBIH)
 Elhajj Body Wash with Antibacterial Agent 100ml
Elhajj Hand & Body Lotion 50ml
Elhajj Heel Balm 50ml
Elhajj Lip Balm 4g


BERMINAT?
WASSUP 017-3201998
JEMPUT LIKE FB KOKOADIK BLOGSHOP 



No comments: