ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, November 8, 2017

fefiling makcik kayo bila pegag emas Public Gold

 
Assalamualikum semua
Perkara yang menyeronokkkan bila anda ada promo produk
adalah bila terima feedback customer
 
Dulu masa saya meniaga Ekstrak Kacip Fatimah UTM, Ekstrak Tongkat Ali UTM, Habatusauda & Zaiton Minsyam yang paling best adalah terima feedback mereka
 
Sekarang nie bila terima feedback dari customer Public Gold adalah antara perkara yang manis dalam hidup saa yang hetic xoxo
ayattt kemain lagi
 
 
 nie bukan emas saya..
nie emas customer saya yang terus sign up dealer..
mulanya beliau nak buka akaun biasa je
tapi bila beliau terus-terang nak beli 20g emas
 terus saya approach untuk jadi dealer
Nak jadi dealer pun lebih kurang tue je tapi adalah tambah sikit plus ada TNC yang superb mudah!
Kalau dah ada title dealer bila-bila senang boleh start promo dan gain income betul tak?
Okey jom baca feed back customer
 
 
 
 
 
 Customer nie bahasakan diri saya nagah sebab dia kenal kakak saya haha
Jadi panggilan "Angah" nie nama glamer saya dalam family sebab saya anak no 2
Tersenyum bila baca ayat dia
"FEFEELING MAKCIK KAYA"
 
Balik je dari pegang emas fizikal Public Gold
terus customer nie korek tabung anak dan nak tambah emas untuk anak
Percayalah siapa yang dah mula rasa pegang emas
Aura emas tue akan menarik "kehadiran" emas yang lain
 
 
Yup jujurnya saya pun ada simpan RM
camana nak daftar haji kalau takde RM haha
jadi saya simpan cuku-cukup untuk daftar haji
saya akan mula buat potongan Tabung Haji
Insya allah kalau cukup bolehla pergi haji atau umrah
plus top up dengan gold saving
 
Emas zaman saya kawin dulu dalam RM60/g
sekarang lepas 11 tahun dah naik RM205/g
agak-agak kalau start saving gold sekarang
berapa ye harga emas 10 tahun lagi? 
ramalan mengatakan tahun 2020 harga emas akan naik kepada RM500/g
Nak tunggu 2020 baru nak menyimpan ke?
Incase tak naik sampai RM500 pun
 sekurang-kurang bila jual masih ada nilai dan up sedikit insya allah
Kalau simpan RM agak-agak berapa lama bertahan?
ada je alasan nak guna
nak bayar yuran anak, nak bayar road tax keta, nak beli baju raya bla bla bla
1001 alasan untuk korek RM
 
kalau emas?
boleh buat pilihan
sama ada pajak atau jual
anda pun lebih sayang emas untuk dijual
jadi anda akan kawal financial sehabis baik
 
 
 
Untuk daftar akaun GAP Public Gold sangatlah mudah
Untuk buka akaun Public Gold hanya dengan 1gram sahaja
hari ini harga 1gram Public Gold hanya RM189
kalau kita nak buka akaun Maybank atau bank-bank lain kan kena ada deposit
samalah juga..lebih kurang je
Cuma Public Gold nie simpanan emas
jadi na buka akaun Public Gold adalah dengan 1gram emas
 
Gambar atas nie adalah Akaun Gap Public Gold
"Available" maksudnya emas tue boleh dikeluarkan di cawangan Public Gold.
Boleh terus pegang emas fizikal.Akaun GAP.
Public Gold bukan sekadar akaun untuk lihat gram emas. Ia emas fizikal!
Cubalah baru tau..
 
1gram pun boleh keluarkan tapi saya biarkan sahaja
Belum capai target plus tak ada masa nak keluarkan.
jangan risau emas tue tak hilang ada kat situ jugak
 
Konsepnya lebih kurang sama dengan Maybank yang kita ada tue.
bezanya Maybank simpan RM.
GAP Public Gold simpan emas.
Mana lebih untung?
Simpan RM yang dikikis inflasi
Atau simpan Gold yang kalis inflasi?
Fikir-fikirkan ya....
 
Berminat nak ada akaun emas Public Gold?
Anda boleh uruskan sendiri simpanan emas anda tanpa "orang tengah".
 
 
Suhaila Saleh
Dealer Public Gold
PG00097831
www.wasap.my/60173201998
 

No comments: