ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, November 1, 2017

Happy Birthday Amirul Arief @ Denali & Pinnacles , Bangi

 
 
Assalamualaikum semua
Dah lama takde entry santai
Biasalah entry santai akan menjelma setiap awal bulan
sebabnya saya baru dapat raik napas lega
statistic bulan lepas dah siap
jadi boleh rehat stu hari update blog xoxoxo
 
Bulan Oktober bulan kelahiran saya, papa bebuda nie dan anak no 2 Amirul Arief
Birthday saya : 13/10
Besday Amirul Arief : 25/10
Besday papa bebudak nie : 28/10
 
JOM KITA SAMBUT
 
 
Tengok kat FB tue orang dok share café nie
jadi terpengaruh
mohla kita dating ye
guna kuasa waze sampailah kami
dekat je dengan rumah
lepas magrib terus ke sini
 
 
Deco memang WIN
tempat luas
ada bahaigian depan dan masuk ke dalam lagi ada bahagian ke dua
 
 
Saya order Grill Lamb
Jagung tue Arief makan
Saya dah biasa makan kalau grill mesti ad ablack paper sos
so bila takde saya rasa macam tak kena
Orang lain mungkin tak rasa macam saya
 
Peruvian Chiken
Amana punya
Saya rasa ayam tue
sedap
saya rasa mesti perap lama sebab rasanya sedap
thumbs up
 
 
Chicken Burger Kids untuk Arief
kemain suka sebab burger kenit haha
 
   En Papa punya
Tapi En Papa lebih suka burger di Mixwell Kajang
 
 
The best part is saya minta tolong staff kat sana boleh tak letak lilin untuk pavlova
Supaya Arief suka sebab asik Tanya takde kek lilin ke mak?
jadi mak nie mesti nak anak happy kan?
Alhamdulilah diorang sudi bantu
 
 
Saya order dua pavlova
Pavlovanya sedap dan rangup!!
 
Amana yang beria nak order
Amana kata brownisnya sangat sedap macam makcu dia buat! haha
Kenapa tak sebut macam mama buat? Sebab mama mana reti buat kek
beli kek mama sangat hebat 
 Amana kalau tak control makan isk isk isk
 
Gembiranya dapat buat anak tersenyum
Walau makan kelamkabut sebab Adam buat hal
Jarang sangat dia poo kat tempat makan
pulak tue saya boleh lupa bawak extra pampes
terpaksa turun pegi kedai runcit
nasib dekat
dekat pun mengahla jugak nak carik pampes
toilet kat cafe nie bersih dan wangi
 
 
Ini lagi satu se debot
Adam si body builder
bahaya tau kalau tak control budak nie
tembam
inilah buah hati terkini
 
Birthday boy
Amirul Arief
8 tahun
 
Makan atas bumbung ye
kena naik tangga
 
 
Tue detail harag
so boleh sediakan budgetnya
kalau anak-anak kecil
tak perlu beli makanan untuk anak-anak pun takpe
sebab portionnya besar
Amana punya nasi pun banyak
saya ada beli juga mash potato and sausage
sebenarnya tak payah beli pun takpe
sebab saya nak habiskan mash potato dalam pinggan saya pun hazab
Portion makanan banyak dalam sepinggan dewasa tue
 
Jemputla datang ke sini di Denali & Pinnacles
 
Pemandangan memang win 5/5
kebersihan 5/5
café cantik 5/5
staf sangat mesra 5/5
Makanan 3.5/5
 
 
 
 

No comments: