ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, December 27, 2017

Bagaimana Pandora Emas Membantu Untuk Bil Rawatan Ibu

 
Selalu saya up status di FB dan entry blog tentang kebaikan dan keperluan saving gold untuk persediaan sesuatu yang tak diduga.
Hari ini saya share kisah benar..
Allahuakbar baik sangat adik Nie..
Padahal baru sangat dia beli charm dari saya.
 
 
 

Hari ini dia dah wassup bagi tau dia pajakan charm-charm Pandora
kalau lihat dari surat pajak
Pajakan tue dibuat di Arrahnu Pos

 


Pajak untuk rawatan kesihatan ibunya...
Semoga anak-anak saya besar nanti sentiasa ingat pada saya juga :)
Setiap ibu pun mesti harap macam tue kan?
Masih ramai anak-anak yang baik walaupun banyak juga cerita anak Tanggang diwar-warkan.

Simpanlah gold..mulahlah alihkan RM kepada Gold
Tak kiralah gold tue GoldBar ke atau pandora emas ke atau emas fesyen ke...
Ia tetap bernilai.. dari uools shopping baju tudung kasut handbag ..
agak2 kalau terdesak boleh terus cagar ke untuk dapat cash money?
Boleh je neli barangan-barangan kehendak juga tapi berpada-pada
sebab langit tak terlalu cerah tau
 
Buka hati..buka minda..save gold.
Tak ada istilah terlewat
Mulakan sekarang
Cukup-cukuplah buat reserch樂
Sebar-sebarkan  supaya ramai buka mata
 
 
Ikhlas, dari Mak Khairy
Dealer Public Gold PG00097832
Pandora 916 Lovers
www.wasap.my/60173201998
 
 
 
 

No comments: