ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, December 12, 2017

Bagaimana sediakan kelengkapan sekolah anak tanpa bonus?



"Senjata untuk belanjawan persekolahan akhir tahun.kalau cash memang tak sampai akhir tahun duit tue.tulis nama supaya anak-anak tak  berebut" 


-nak harap bonus..nanti tinggal harapan je .. 
-baju kat mall pun habis saiz kalau tunggu bonus🤣



Tak perlu tunggu bonus yang diharap-harapkan
Kalau dapat bonus memang lompat bintang

Fungsikan apa yang ada dahulu
Bukankah itu tujuannya?

9.5gram dapat RM1400
Emas memang tengah rendah sekarang
Jadi pinjaman pun dapat rendah sedikit
Selalunya pinjaman 9.5gram Nie dapat lebih banyak tau

9.5g Nie dipajak di Branch Public Gold
Asik dengar gosip Public Gold dah ada kemudahan ar-rahnu..jadi mestilah nak tau gosip tue benar atau palsu😚
Gosip itu adalah benar😘😘😘

Semoga saya dapat tebus bulan ini juga sebab tak nak bayar upah simpan banyak. 
Itu salah satu kelebihan pinjaman ar-rahnu.Anda akan cepat2 nak selesaikan pinjaman sebab tak nak bayar upah simpan. Jadi ada akan manage financial dengan displin.kalau pinjaman bank..relexla tunggulah bertahun2 betul tak?
Insya Allah

Upah simpan untuk  9.5g dan pinjaman RM1400 Nie adalah Rm24 sebulan(rujuk gambar surat pajak) jadi tebuslah cepat-cepat emas nie supaya upah simpan tak bertambah.

Saya plan nak selesaikan bulan nie juga.jadi bila tebus nanti yang perlu saya bayar adalah RM1400+RM24( upah simpan utk 1 bulan pinjaman): RM1424
 
Untuk pajakan emas tak semestinya di Arrahnu Public Gold sahaja. Banyak pilihan Arrahnu sebenarnya. saya selalu pajak di Arrahnu Pos. Arrahnu Ar Rahn pun pernah..Jadi pilihlah mana yang sesuai dengan anda..Kalau saya saya akan pilih Arrahnu yang dekat dan mudah untuk saya tebus.Kalau jauh alamatnya lamalah emas tue duduk dalam asrama arrahnu haha.. Lagi satu upah simpan rendah..kalau saya tengok upah simpan macam tinggi compare dengan Arrahnu lain saya akan keluarkan secepat yang boleh...

Nak rasa sediakan kelengkapan sekolah anak tanpa menunggu bonus yang belum kunjung tiba? FUNGSIKAN APA YANG ADA.. 

NOTA: Emas yang sama boleh ditunaikan berkali-kali. Boleh fungsi untuk anak masuk sekolah, untuk kelengkapan raya,untuk beli perabot,untuk umrah,untuk Reno rumah,untuk deposit rumah etc etc.. cuba dapatkan 1G dan fungsikan duluuu..nak tau lebih lanjut WA nanti saya guide..


SUHAILA SALEH
DEALER PUBLIC GOLD 
PG00097831
www.wasap.my/60173201998

1 comment:

Azian Elias said...

kedai akak pun tgh berserabut menyediakan kelengkapan sekolah..