ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, January 11, 2019

Cerita DocLab

Dah 4 botol guna konsisten
Sebab harganya premium jadi saya gunakan sebotol 2 hari😂
Alhamdulillah nampak perubahan
Sebenarnya muka saya rosak lagi sebab tue saya usaha dengan DocLab.

Biasalah nak jual produk ..saya pakai dulu
Lama-lama saya pakai satu produk tue muka saya macam jadi lain
Mcm terbakar slowly
Slowly muka macam gelap
Dah muka dengan leher dah tak sama warna

Doclab nie memang saya pernah pakai masa pakaging lama dulu
Jadi saya tahu salah satu  kegunaan Doclab untuk baiki tona warna kulit yang tak sekata..

Foundernya dah lama bagi saya DocLab pakaging dengan tambahan fungsi untuk anti wrinkle nie. Tapi saya yang tak pakai.. bila dah jadi problem nie saya try gunakan  DocLab . Saya harap dapat baiki dulu muka saya dulu ..


Lepas habis sekotak beli lagi
Dah sampai stok DocLab yang  baru lagi
Untuk kegunaan sendiri
Saya belum beli stok untuk jualan
Saya nak baiki muka

Setakat nie dah pakai 8 malam berturut-turut
Alhamdulillah ada perubahan yang sangat ketara
DocLab baiki muka saya semula yang  "burn" sebab pakai produk yang tak sesuai dengan kulit saya

Saya plan akan pakai 2 kotak berturut2.. lebih kurang 20 malam berturut-turut ..
Selepas tue  insya Allah dah pulih..dan mungkin saya pakai seminggu 2 malam sahaja

Harga premium so kena jimat-jimat😂

Bukti dah pakai 2 kotak
Siap ada bekas yang hilang haha 
Alhamdulilah dah makin hilang kesan terbakar tue
Boleh lah pakai seminggu dua kali je


No comments: