ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, May 22, 2021

RAK PASU CANTIK DREAMFURNITURE040.MY DI SHOPPE


Rakan2 yg tgu update rak besi yg saya beli dari China tue..
Nahhh dah sampai..
Sebulan jugak menunggu
Hampir2 ku ingat kena tipu
Bayangkan kat shoppe katanya delivary tapi yg sampai adalah mask!😓
Tapi entahla..
Sejenis yg sabar..
Atau apa..
Sy pm seller.
Katanya masih dlm transit ikut laut..
Sy diamkan je..
Amana asik tanya.. Siap cakap
"mama nie tak takut ke kena tipu? Mama dpt mask je bayar mahal2"
"mama nie byk duit sgt ke? sabar kemain. Reportlah"
Mama tetaplah mama
Bila hati mama rasa boleh sabar
Mama tunggu je..
Alhamdulillah
Bila sampai
Nampak bersinar2 gini..
Terus nak order lagi!
Saya rimas tgok pasu2 bersepah
Dahla depan umh nie penuh motor basikal
Jadi saya perlukan rak pasu
At least satu side kemas
Ini salah satu perkakasan utk prepping ye
Org lain simpan stok2 makanan
Saya tambah prepping dgn menanam sayur2an
Saya tak perlu beli kunyit, daun pisang, daun limau purut, bayam brasil, kangkung
Saya nak mulakan tanaman semula..
Semoga dpt balik tanam pokok cili





 

No comments: