ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, June 30, 2021

PROJEK SUMBANGAN EN PAPA

 





Bismillahirahmanirahim
Baru2 nie suami balik lepas uruskan hal korban.
Dia terus pg kedai beli semua nie.
Katanya org area korban tue cakap perlukan benda2 nie. Telur diorg dah ada penyumbang dpt murah. Sepapan dpt rm5. Telur kecik tapi ramai blh dapat. Yg benda2 suami beli nie tak cukup/takde penyumbang lagi
Then cakap kat husbd.

"kalau b post kat fb b ok tak? Kawan blog b baik2.. Mana tau diorg nak tolong mcm ramai org nak tolong khairy masa khairy sakit jantung dulu"

Husbd : boleh tapi jgn riak. Ingat tue.

Mana awak dpt duit beli nie semua? Awak ada duit lebih? Nakkkk.... 🤣🤣

Husbd : Kan dah ckup makan awak nie. Terlebih makan dah.. Bagila org lain pulak.. Haishh.. Awak jgnla buat malu saya. Saya kan ada isniar... I lestari.. I sinar.. Bla bla bla.. Kikiki.. Gelak berjemaah.. (riak di situ🤣🤣)


Ku garu kepala. Camana nak buat ayat2 jangan riak tue.
Ayatku memang dari dulu mcm nie je.
Seram2 sebab tak pernah post mcm nie..
Btw hanger tue bukan nak bagi org ye.
Hanger tue kami punya😂


STRIGHTLY HANYA PADA YG PERCAYA PADA SAYA.
TOLONG JANGAN SHARE POSTING NIE YE
INI CUMA UTK KAWAN2 FB/BLOG SAYA
KWN2 FB/BLOG KEBANYAKAN SAYA KENAL
INSYA ALLAH






STATUS SESEORANG YANG MENYEBABKAN KAMI BUAT SUMBANGAN DI KAWASAN ITU. SUAMI JUMPA TUAN PUNYA FB TUE DAN PERGI TEMPAT TUE.
KAMI AKAN PERGI 2,3 HARI LAGI. BLH PM DI FB or wasup HP 017-3201998




SUHAILA SALEH MAYBANK.

Duit kawan2 tak akan bercampur dengan duit peribadi saya. Saya ada 2 akaun.. Sy dah kosongkan tinggal rm1.44 je... Tak boleh nak kosongkan sebab kena ada sikit amount juga dalam tue..
Kalau nak transfer.. masa transfer tue note "orang kampung" ya..
TQ KAWAN2

1 comment:

Mama Zharfan said...

barakallah fiikum jami'an