ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, June 15, 2021

RAK PASU WITH LOVE


Pujukan 1.
Me : Bang, buatkan rak sayur..
Hubby: ehhh orderlah kat china tue.. Awak kan pandai order kat shoppe barang mahal2..
Me: Alaaa lama sebulan..
Hubby: tunggu jelah. Awakkan penyabar..
Pujukan ke 2.
Me: Bang, buatkan rak bunga..
Hubby: orderlah kat china tue.. Banyak duit order jelah..kannn?
Me: Takde dah duit.
Hubby:mana duit2 pergi?
Me :beli supplement.. Beli makanan sihat utk anak bla bla bla... Semua utk anak2 kita.. Nak anak2 sihat bla bla bla.. Bukan murah tau bla bla bla..
Hubby : hurmm. Tengoklah..
Yahooo dah dapat..
Ohh kena cakap takde duit baru husbd kesian.
Oklah taktik bakal diguna berkali2 🤣🤣🤣
Tq husbd and hero mama Arief..
Sudi buatkan utk mama..
Akan jadi tempat terapi mama kalau sakit kepala 😁
Husd cakap nanti dia tambah lagi rak..
Mih mih mih





Saya tunjuk gbr nie kat Arief..
"cantikkan papa buatkan rak utk mama? Nanti bila dah tumbuh pokok2 tue mesti lagi lawa... "
Arief terus cakap "eh mama tue ada lumut kat dinding. Esok Arief bersihkan untuk mama. Kat madrasah Arief pernah bersihkan lumut kat jambatan dgn kawan Arief. Kena sental kuat2.."
Seronoknya.. Alhamdulillah..
Ada suami layan buatkan rak..
Ada anak layan bagi cantik tempat pasu2 mama..
Nikmat mana ingin kau dustakan?
Makin lekalah saya belek pokok2 nie nanti.
Bakal jadi port terapi saya bila sakit kepala.
Jangan terkejut nanti saya letak pulak meja kopi kat sini..
Tapi dah semak kalau nak letak meja kopi..
Nampaknya ada besi buruk aka motor yg akan dicampak keluar🤣
Btw saya takde OCD sebab tue pasu lain2 color.. Saya ok je.. Kiki..
Rak besi tak sama saiz pun saya relekkk je.. Mudah betul berpuas hati kan?
Bertuahlah laki saya tueeee🤣
Yg saya geram bila rumah sy banyak sgt besi bergerak.. Basikal dan motor.. Keta pun duduk luar.. Grrr


 

No comments: