ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, August 11, 2021

KIDS MULTI VITAMIN CGN GUMMIES UNTUK ANAK-ANAK


 Usaha untuk kesihatan anak.

Usaha kesihatan nie banyak caranya.
Cuma sejak 2 tahun lepas je disempitkan usaha kesihatan nie hanya satu jalan dan cara
Usaha melalui buah-buahan
Usaha melalui cahaya matahari
Usaha melalui makanan sunnah
Usaha melalui makanan herba
Usaha melalui air zam zam
Usaha melalui doa alim ulama
Usaha melalui ubat-ubatan moden.
Usaha melalui ubata-ubatan homeopati
Saya dah lalui banyak usaha untuk kesihatan sejak khairy lahir.
Mujor jugak akal saya tak disempitkan dengan satu usaha je.
Alhamdulillah Adlan Khairy stabil dan dapat "melepaskan" diri dari berada dalam bilik bedah.
Semua dengan izin Allah
Btw kenapa saya pilih vitamin yg ini?
Sejak khairy lahir, saya berusaha jaga apa yg akan masuk dlm badan2 anak saya.
Yang paling utama HALAL, BERSIH, TOYYIB.
APA KESAN MEMASUKKAN BENDA2 HARAM DALAM BADAN?
HATI SUKAR MENERIMA/ NAMPAK KEBENARAN DEK KERANA KERASNYA HATI MEMAKAN/MEMASUKAN BENDA2 HARAM DLM BADAN.
Vitamin nie
-tanpa gelatin
-tanpa gluten
-tanpa GMO
-tanpa soya
Insya allah lepas tue top up pulak dengan
- makanan sunnah yg sy masukan dlm masakan
- pure vitamin C yg sy saya masukan dlm minuman.
Dalam masa yg sama kita amalkan doa2 kesihatan.
Insya allah.. Semoga usaha ini Allah reda.


Antara vitamin-vitamin kami
Ekstrak Kacip Fatimah & zaiton ada kat dapur takde pulak dalam gambar nie




No comments: