ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, August 31, 2021

supplement saya-ekstrak kacip fatimah utm dan habatussauda

Selamat pagi semua..
Mulakan hari dengan makanan2 berkhasiat.
Baca bismilah dan niat ini iktiar kita, makanan sunnah - semoga kita dpt keberkatannya dan insya allah  kita sentiasa dilindungi Allah. 

Ini semua supplement saya dan anak2 tiap2 hari. Insya allah. Kalau lupa tue takpelah..
Tiap2 hari sy remind anak2 makan.
Sy start amalkan supplement 8 tahun lepas ye.
Bukan saya amalkan bermula kubik melanda.
Yang dah lama friend dgn saya mesti tahu kisah saya..
Saya amalkan supplement bermula kelahiran Adlan Khairy si jantung magic ituu❤️

Zaiton minsyam  tue khairy makan utk jantungnya dan boost imun.
Zaiton minsyam tue softgel dan dalamnya minyak.
Dah 8 tahun khairy makan

Habatussauda minsyam  tue amana arief makan utk boost imun.
Habatussauda minsyam tue softgel dan dalamnya minyak

Vitamin C gummies tue Adam yg makan.
No GMO, gluten, gelatin, soy.
Tapi ada gula sikit ye.
Adam belum dpt dipujuk makan habatusauda zaiton lagi.
Tapi sy selalu masuk biji habatusauda dlm masakan. 

Habatusauda plastik biru tue keluaran Dr Zulkifli& team. Saya makan yg tue..
Jenis kapsul dan dalam tue serbuk. Kalau tak suka kapsul tue bukakla. Makan serbuknya..

Ekstrak kacip fatimah utk tue saya dah amalkan 8 tahun.. Kalau selalu letih ada maslah2 perempuan elok amalkan. Dulu saya makan hari2 sebab sy memang ada problem lepas bersalinkan khairy.. Sekarang seminggu 2,3 kali just utk maintain tenaga je.. 

Sy terbaca ada yg cakap supplement2 nie mahal harganya.
Supplement atas nie boleh tahan 2 ke 3 bulan.
Lagi satu makanlah ikut poket kita.
Yg penting amalkan..
Tak dapat buat semua.. Jgn tinggal semua.

Ok sy list harga supplement2 nie.
Senang kawan2 nak budget poket masing2

Minsyam zaiton renget Malaysia 36
Minyam hbs renget malaysia 42
Gumly bitamin see rm48
Habtusauda dr zul renget malaysia 25
Kacip fatimah rengget malaysia 90

Kalau budget kecik.. Saya cadangkan beli habatusauda botol biru tue. Yg Dr Zulkifli punya baru renget malaysia 25 utk 60 kapsul.

Semoga sihat dan selamat beramal💝

No comments: