ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, April 4, 2022

KOKOADIK BLOGSHOP KATALOG WASUP.

WASSUP KATALOG

Ramai dah tanya..
Ila tak daftar shoppe or lazada ke?
Ada niat nak daftar tue..
Tengah godek-godek tapi dek busy dengan mcm2 aktiviti hijrah nie sampai sekarang belum dapat buat elok2..
Tak berani nak publish lagi😂

Btw takkan nak tunggu lengkap baru nak niaga kan?
Customer tak boleh tunggu..
Modal yang dah dikeluarkan pun perlu di kembangkan cepat2..
Projek tamak nak tambah stok mcm2 pulak tue 🤣

Btw dari awal2 nak niaga semula tue memang suka sangat kat wasup catalog.
Mula2 tau ada wasup catalog tue memang suka sebab simple je.
siap belikan amana phone baru untuk monitor sebab masa tue saya kerja lagi..
Btw sekarang saya dah guna kuasa veto saya amik balik hp business nie🤣

Cuba kawan-kawan  tengok screenshot catalog wasup nie.
Simple je kan?
Korang nak beli pun mudah.
Boleh buat pembahagian kategori.
Saya bahagikan kepada 3 kategori
1. SUPPLEMENT & HERBA
2. SUMBER MAKANAN SIHAT
3. SKINCARE & HYGINE

Kalau yang berminat nak tengok semua  produk yang saya jual :
Habatusauda, zaiton, lotion zaiton, kacip fatimah, tongkat ali, cendawan susu harimau utk batuk asma, krim kunyit untuk selsema, liposomal untuk lawan kubik, Gula tebu organik, Gula kelapa organik, garam sihat, masyi mee dll
Boleh klik link https://wa.me/c/601156896377 and terus ke katalog Kokoadik Blogshop



Btw sapa nak cadangkan website atau apa2 yg lebih mudah.. Now tengah godek2 PGall jugak..

Muka depan katalog wasup



boleh set ikut kategori



produk2 supplemet sunnah dan berasakan herba yg sy jual.semuabready stock

sumber  makanan sihat. 
Saya dah plan nak tambah beberapa produk makanan sihat lagi

skincare and hygine

No comments: