ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, May 8, 2022

Habatusauda Murah Mampu Milik


Saya pernah terbaca status..
Lebih kurang gini

"supplement mahal-mahal tak mampu nak beli" 

Say tak comment.
Saya cuma baca.
Rasa nak je comment bgtau harga supplement harian saya murah je.


Saya dah amalkan supplement hbtusauda dari Doktor Zulkifli Mohamed Sharif dah hampir 8 tahun rasanya.
Harganya renget malaysia dua puluh lima sahaja 🤭 nie baru naik jadi rm30 
Macam tak naik2 je harganya dari dulu 🤣
Ada 60 kapsul.
Saya makan sebijik je sehari.
So sehari hanya 4mpat puluh sen sahaja kos habatusauda nie.

Empat puluh sen sahaja sehari 
Empat puluh sen sahaja sehari
Empat pukuh sen sahaja sehari

Dah kenapa aku ulang 3x nie 🤣

Sebenarnya bila sy ketepikan duit utk supplement saya dan anak2 secara automatik telah mengurangkan  duit utk pembelian jajan dan kudap2.
Bukankah lebih sihat?

Bukan tak beli kudap2 ye..
Anak2 dan saya teringin jugak kudap2 lagi2 jiran saya semua teror buat kudap2 yg best.
Cuma dikurangkan..
Bila Kurang jajan
Kurangla pewarna perisa
Kuranglah gula putih yg jd racun senyap.

Automatik meningkatkan tahap imun bila consume supplement disamping  kurang gula putih, pewarna dan perasa.
InsyaAllah Allah. Kita semua nak sihatkan?
Usahlah selagi boleh..
Makanan sunnah pulak tue.
Ada keberkatan nya. Percayalah😍
(kejap lagi doc zul marah dia kata jgn tunggang agama utk business🤣)
pm tuan punya cerita kalau nak beli 
https://wa.me/c/601156896377

No comments: