ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, December 7, 2022

SOS PASTA BOLOGNESE/CARBONARA/AGLIO OGLIO TANPA MSG,TANPA PENGAWET,TANPA GULA GARAM PUTIH. HALAL&TOYYIB



Dulu saya ingat bila  tak kerja office  banyak sgtla masa saya..haha..
Rupanya lagi sibuk..
Kalau dulu balik office malam jam 10lebih dah siap2 nak tido.
Sekarang kadang2 malam ada harinya jam 10malam masih dalam kuliah haha

So saya tetaplah dengan misi memyediakan makanan kudap yg mudah cepat dah ringkas.
Tapi tetaplah yang best ingredients..

Dulu masa kat rumah lama saya guna jenama LEEGO.
Takde pengawet dan pewarna juga.
Tapi dari Australia.
Saya beli di Jaya Grocer

Kebanyakan rakan2 jenis suka sharing produk sihat.
So asikla lalu lalang jenama CIK BIBAH nie.
TANPA MSG, TANPA PENGAWET, TANPA GULA GARAM PUTIH. GUNAKAN GARAM PINK HIMALAYA DAN GULA TEBU ORGANIK.
And paling utama keluaran orang kita Melayu Muslim.
Dari support negara luar baik support "darah daging" kita.
Islam.Melayu.Malaysia.
Yakin.Halal.Toyyib.
Betul tak?

Dua hari lepas saya masak makaroni bolognese untuk program mawlid di "homescholl anak". 
Berdebar-debar orang kat sini suka ke macaroni bolognese.

Alhamdulillah acik-acik pun makan.
Budak-budak lagila suka.
Adam cakap "mama syedap.kawan2 Adam suka sangat! Adam tambah 5 kali!"
Khairy pulak cakap "kawan2 khairy makan dengan nasi! Semua sukaaaa!"

Alhamdulillah ..
Lulus produk Cik Bibah di tekak anak2 comel dan acik-acik di desa..
Boleh dapatkan pes pasta bolognese/carbonara di: 

-semua produk di link ini  adalah jenama cik bibah sahaja iaitu sos pasta dan RTE - ready to eat untuk prepping,traveling&camping

MAHARNYA: RM*TUJUH*BELAS*RINGGIT*400*G







No comments: