ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, June 30, 2022

Ekstrak Kacip Fatimah UTM


Rindu sangat nak pos Ekstrak Kacip Fatimah UTM.
Dulu produk inilah yg meletop di Kokoadik Blogshop  Ila Saleh 
Akhirnya ada jugak yang order produk nie semalam.
Happy sangat.
Mcm biasa kita selit free gift sebotol pink himalaya salt natural.
Harap customer happy.

Saya banyak timba ilmu Ekstrak Kacip Fatimah UTM dengan Doktor Zubaidi. Ala doktor yg dah kurus dan makin hensem tue..
Saya antara ejen terawal masa tue..
Doktor Zubaidi yang perkenalkan Ekstrak Kacip Fatimah UTM sampai dikenali masa tue.

Sebelum saya jadi ejen saya guna dulu sampai masalah peranakan saya selepas bersalin pulih lepas bersalin khairy.
Siapa yg dapat anak magic mesti faham..
Camana kita lepas bersalin tak dapat jaga diri langsung sebab anak kita ada sakit kritikal sejak dilahirkan.
Kita lebih tumpukan anak sampai lupa kita sendiri baru bersalin ceser.

Saya siap buat link khas ceritakan pengalaman saya makan Ekstrak Kacip Fatimah UTM
Bila saya share pengalaman saya makan Ekstrak Kacip Fatimah dalam blog personal saya..
Berduyun2 orang wasup nak beli.
Sedangkan masa tue saya tak jadi ejen pun.
Sampaikan naik letih saya jawab saya bukan ejen.
Akhirnya mak bagi idea suruh saya jadi ejen.
Dan saya jadi ejen dengan permulaan belian 20 botol. Lepas tue up 50 botol dan up 100 botol.
Aduiiii rindu sangat moment mcm tue.

Oh link pengalaman saya makan EKF tue ada kat sini
 Jemputlah baca ramai2 boleh naikkan traffic blog  saya haha 😆😆😆

No comments: