ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, February 5, 2017

Ekstrak Kacip Fatimah: Pos ke Jepun Lagi


Assalamualaikum semua
Lama jugak saya berehat dari online business
Nie dah sihat balik
Keja office pun dah mampu buat
Rasanya dah bolehla online business kembali
Walaupun income tak semeriah masa jaga khairy dulu
Its okey sebab Allah tahu keperluan kita
Allah tahu sekarang saya ada income office so dia krangkan pada online business
Dulu masa jaga Khairy sahaja  income online memang "meriah"
Sekarang dah masuk office tak se"meriah" masa jaga khairy
tapi bolehla guna untuk beli beberapa "gram"
jadiklakan? asalkan ada tabungan untuk Khairy
 
Dah lama tak pos luar Negara
Customer nie dari Jepun
Orang Malaysia
Mungkin dia goggle dan terbaca blog saya
Alhamdulilah
customer nie order 3 Ekstrak Kacip Fatimah, 2 Ekstrak Tongkat Ali, 1 habatusauda dan 2 Feminine Wash Sutra




Paling risaukan Feminine Wash Sutra
Kemain saya bungkus
Berbalut-balut
Mula2 balut dengan kertas keras daripada kotak
Lepas tue dengan berlapis-lapis bubble wrap
semoga selamatlah sampai ke tangan customer tue

 Hamik ko..puas custumer nie nak membukaknya haha

 Berikan pamplet sekali

 Saya guna pos biasa
bukan poslaju antarabangsa..lagi mahal nanti
Ala dulu saya guna pos biasa nie jugak
sampai dalam seminggu
okla
janji sampai
janji murah
 
Kalau pos ke luar Negara nie ada dua cara
1.guna flexi pack.boleh baca di entry pos ke US dengan flexi pack
2. pos antarabangsa biasa .boleh baca kat entry step by step pos ke Jepun

  berbalut-balut
mekasih pada yang sudi poskan yeee

Kos postage ke Jepun RM95 untuk berat 1.620kg
Nie tak termasuk kos kotak seletip bubble wrap bagai ye
 
 

No comments: