ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, November 6, 2022

CIK BIBAH SOS PASTA CARBONARA & BOLOGNESE BEBAS PENGAWET, BEBAS MSG & BEBAS GARAM PUTIH.

Assalamualikum...

Bulan November nie dah hampir 4 bulan saya buka account di shoppe.
Alhamdulillah dari ragu2 nak niaga di shoppe setakat nie okey juga..

So saya borak dgn husbd .. seronok niaga makanan "better choice" nie.. Harganya maybe lebih tinggi sedikit dari produk di pasaran tapi tetap ada permintaan dari customer yang memerlukan.

Setakat nie produk "better choice" yang ada di Kokoadik Blogshop  adalah  gula tebu organik,gula kelapa organik, garam pink himalaya natural, kicap aminos dan beras bebas racun kimia. 
Mee sayur segera pula dari jenis YUMNY. Maybe nanti kita jual semula Masyi Mee goreng tue..

Saya memang terfikir  nak tambah produk di shoppe .. tapi tak tau nak tambah apa.. sehinggalah baru2 nie sambut hari Arief.. saja bawa dia makan special sikit..
Mcm biasa Arief order spegeti carbonara.
Memang kalau makan western Arief akan order spegeti carbonara 

Terus saya teringat sos pasta CIK BIBAH.
Jadi kali nie saya jual sos pasta carbonara dan bolognese khas untuk Arief.
And the best part is ingredient adalah "better choice"
BEBAS PENGAWET, BEBAS GARAM PUTIH & BEBAS MSG.

Saya belum masukan produk ini di shoppe.
Insya Allah nanti saya masukkan ye..
Actually saya seronok bila tengok customer add on mcm2 produk makanan better choice di shoppe saya.
Jadi insya Allah  sy akan masukan produk CIK BIBAH juga.

Sementara tue boleh order dulu di link ini ya.
Penghantaran terus ke muka pintu rumah anda juga. https://cikbibah.onpay.my/order/form/kedaionlinecikbibahs/68

NOVEMBER SPECIAL
-RM26
-sos pasta carbonara(270g)+ sos pasta bolognese (270g)
-free bubur nasi 
-270g nie anggaran untuk 3-4 hidangan.

No comments: