ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, September 17, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah-UTM: Tindakbalas EKF-UTM pada diri customer

 Assalamualaikum semua
Saya terima banyak pertanyaan dari customer .. macam mana ye nak tau EKF-UTM nie dah bertindakbalas dengan badan saya?

Mari kita tengok review customer.. Baca whatsup tue ye.. Pada petikan " Di samping itu bagi sesetengah wanita, tanda proses kesembuhan bermula apabila beliau mengalami tanda-tanda seperti keputihan yang banyak dan keluar darah hitam untuk beberapa waktu. Rasa sakit pinggang dan sakit pada ari-ari juga menandakan kesan positif EKF “membersihkan” rahim. Info artikle dari sini

Customer nie dapat rasa tindakbalas EKF-UTM pada diri beliau dan tindakbalas tersebut sama seperti yang dinyatakan..


Alhamdulilah testimoni lagi.. Ramai yang bagi testimoni keputihan dah takde bila consume EKF-UTM. Satu lagi testimoni keputihan hilang bila consume EKF-UTM kat sini.


"LIKE" ramai-ramai ye :)
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)





Sunday, September 14, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah-UTM : Keputihan Macam Air Ketuban?


 Assalamualaikum semua 
Macam mana hari minggu anda
Saya? Alhamdulilah biasa je dengan hiruk pikuk anak-anak & online business nie.


Alhamdulilah dapat lagi satu testimoni. Cantik tak backdrop belakang hp tue? Hihi.Masa nie saya tengah baca Mingguan Malaysia. Artikle yang mewawancara mantan PM kita Dr Mahathir dengan tajuk "Melayu perlu jujur, ubah mentaliti" Artikle yang sangat bagus. Walau kata-kata Dr M pedas tapi banyak betulnya. Ambil iktibar dan baiki diri kita.

Ok berbalik kepada testimoni customer nie ye.. Ini ada lah soalan yang customer nie tanya masa mula2 nak beli Ekstrak Kacip Fatimah-UTM (EKF-UTM). Kita namakan Cik N sebab customer nie belum kawin lagi. Untuk makluman, EKF tak boleh makan masa period dan preggy. So kalau yang period panjang-panjang tue camana ye nak makan EKF-UTM. Di sini customer kena tahu bezakan antara darah haid dan darah istihadah. Cara untuk consume EKF-UTM adalah berbeza untuk yang mengalami darah berpanjangan/ istihadah berpanjangan. Boleh wasup/wechat/telegram untuk consultation ye.. So lepas bagi consultation pada Cik N , beliau pun cubala beli sebotol EKF-UTM.

Rupanya ada cerita disebalik istihadah yang berpanjangan. Adik nie pernah ada cyst rupanya. Cyst dah buang masa tingkatan 5 dan period dah kembali teratur tapi kini istihadah kembali semula di usia 27 tahun. Siapa tak risaukan? Saya syorkan untuk jumpa doctor terlebih dahulu tapi Cik N nak cuba EKF-UTM juga dahulu.. Mungkin sebab beliau dah pernah ada sejarah kesihatan yang lalu jadi beliau dah tau punca-puncanya & nak cuba supplment sebagai alternative. EKF-UTM supplment ye customer sekalian bukan ubat!

Alhamdulilah.. perubahan yang ketara.. Istihadah dah makin berkurangan.. Dan rupanya Cik N ada masalah keputihan yang teruk juga. Tak dapat bayangkan keputihan macam air ketuban :( Mungkin Cik N nak gambarkan betapa banyaknya keputihan beliau. Mungkin ramai yang anggap masalah keputihan tue biasa je... Yang alami je tau ye.. Saya pulak memang alami setiap kali preggy. Masa preggy je kena keputihan. Itu pun dah rimas tahap maximum rasanya.. Tak lepas dari pantyliner.. hurmmmm.. So masalah keputihan bukan perkara enteng ye.. Kalau yang dah bersuami keputihan boleh berjangkit pada suami ye.. Boleh baca pada artikle kesan-jangkitan-keputihan-pada-suami

Dikesempatan ini saya ingin menjemput customer-customer dan bakal customer saya untuk "LIKE" FB page saya . Mulanya saya cuma ingin memasarkan produk-produk UTM ini menerusi personal  blog ini sahaja tapi saya rasa saya juga perlu mempunyai medium yang lain supaya customer-customer lebih mudah untuk mendapat maklumat/testimoni secara automatik. Kan FB ada aplikasi untuk "mengikuti" setiap kali admin FB post status terbarukan? So customer2 akan lebih alert betul tak? Lagipun saya terpaksa buat cleaning spring FB personal saya atas sebab-sebab tertentu jadi FB blogshop ini adalah alternative untuk customer-customer saya yang ingin add saya di FB ye.. Harap customer-customer semua memahami.. Saya terpaksa asingkan FB personal dengan FB business kerana bak kata orang " rambut sama hitam tapi hati lain-lain". Semua yang berlaku ada hikmahnya.. Mungkin lepas nie jualan saya lebih meningkat ye tak? Bagi sokongan ye?


"LIKE" ramai-ramai ye :)


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)



Saturday, September 6, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah-UTM : Ranking Goggle & Status FB


 Assalamualaikum


Masa mula-mula saya jual Ekstrak Kacip Fatimah-UTM saya tak pernah terfikir tentang ranking goggle.. masa mula2 nak makan EKF-UTM saya ada share di sini. lepas tue saya share pengalaman saya makan EKF pula di sini dan bila saya mula meniaga EKF-UTM   saya pun share testimoni customer-customer saya.. tak terfikir langsung tentang ranking goggle sehinggala saya terdetik tanya satu customer mana dapat no telefon saya.. selalu customer cuma jawab "dari blog" tapi customer nie jawap "pakcik gogglekan ada" wahhhhh apa lagi!!  saya mulala goggle "Ekstrak Kacip Fatimah" dan berbunga-bunga rasa hati bila tengok blog saya antara yang teratas setiap kali saya goggle keywords "Ekstrak Kacip Fatimah" Alhamdulilah...


meh share beberapa status FB nak? Ramai kat sini takde dalam FB sayakan? So saya paste beberapa status FB yang ada kaitan dgn business kecik saya ye.. Khairylah peneman setia saya.. Ke sana ke mari.. Pegi pejabat pos.. COD.. etc etc..  Kerana Khairy saya mula berbusiness.. kerana menjaga Khairy saya tak "menjaga" diri lepas bersalin.. rupanya ada hikmah .. kerana itu saya mencari penawarnya dan bertemu dengan Ekstrak Kacip Fatimah-UTM.. Kalau nak info lanjut tentang EKF-UTM boleh add Official FB Ekstrak Kacip Fatimah. Kenapa saya cakap official? Sebab dah banyak FB Ekstrak Kacip Fatimah mengikut kawasan.. Setiap dealer digalakan open FB Kacip Fatimah mengikut kawasan.. saya je yang takde haha.. punyalah tak reti..kiki.. So kawan2 boleh juga search FB Kacip Fatimah mengikut kawasan..

baru2 nie kan cuti Merdeka.. Isnin cuti.. patutnya mengepos hari Isnin tue tapi dah cuti .. saya mengepos Selasa.. Rabu pos jugak..2 hari berturut2 mengepos.. tapi berbaloilah  sebab banyak jugak parcel yang dipos.. banyak utk saya mungkin tak banyak untuk anda ye.. hihi


TQ Customer.. Really appreciate.. Pada regular & reapeted customer ada harga diskaun utk anda

Saya rasa bulan puasa berlaku penurunan jualan.. saya je ke yang rasa? Tapi alhamdulilah lepas je cuti raya.. eh masa cuti raya.. order masuk tak putus2 sampaikan masa cuti raya tuela saya sibuk kacau admin EKF-UTM utk order stok.. nasibla admin sudi layan saya ..kiki.. dan alhamdulilah jualan kembali seperti asal..

Nasibla gambar tak clear sangat.. Kalau gambar clear korang boleh tengok muka "eksyen" bos kenit nie haha.. eksyenla sangat boleh duduk kat celah2 produk-produk mama dia..memang dia suka sangat duduk kat situ.. kadang2 dia keluarkan EKF/ ETA-Ekstrak Tongkat Ali-UTM dari kotak.. pastu masukan balik.. ala2 tengah kira stok.. mihmihmih.. kelakar pun ada.. Bila Khairy perasan saya tengok dia.. dia mesti senyum malu-malu.. then merangkak laju2 & peluk saya kuat2.. Seolah-olah nak bagitau yang dia tolong kirakan stok produk-produk saya tue.. alahai Khairy..



Tiap kali tengok Khairy perasaan saya bercampur baur.. bukan Amana& Arief tak ada lagi dalam hati saya.. tapi dengan Khairy bermacam2 saya tempoh sejak dari dalam perut.. sampai dia keluar.. Allah je yang mengerti sebab semuanya saya sorok dalam hati yang paling dalam... dan dengan Khairy je saya tak berjaya sorokkan kerana dailah tempat saya bercerita.. Kalau Khairy boleh bercakap dah bocor semuanya kot hikhik.. Nasibla Khairy cakap takde sorang pun yang paham.. saya je yang paham.. Alhamdulilah Khairy anugerah "magic" utk saya ibu yang tak sempurna nie..

Agak-agak stok mama yang baru sampai 060914 tue tahan bape minggu ye? 
Nak Khairy contac admin EKF-UTM tak? Kita order in advance..


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)

 
 Nanti kita search ranking goggle utk Ekstrak Tongkat Ali-UTM pulak ye :)




Monday, August 25, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah-UTM: Customer Kedua Berjaya Hamil dengan EKF!!


Assalamualaikum
Nak share dengan pantas testimoni customer nie
Alhamdulilah.. Ini adalah kali kedua saya dapat berita gembira dari customer. Sebenarnya ini adalah testimoni kali ke 3 customer berjaya hamil dengan EKF tapi testimoni customer yang kedua dah hilang ..puas saya carik tak jumpa.. so tanpa bukti tak bolehla nak cakap yang ini yang ke 3.. so saya anggap ini yang ke dualah ye.. nanti yang hilang tue dah jumpa..itulah testimoni ke 3.. haha pening korang baca kedua ..ketiga.. ketiga ..kedua..

Dan sebenarnya customer nie pernah share  haid beliau kembali normal selepas consume EKF. Entry tue boleh baca kat sini. Baru rasa bestkan baca testimoni dari awal.. Dari mula2 makan EKF kerana masalah period> period kembali normal>berjaya hamil! Mari kita sama2 doakan customer nie & baby selamat hingga akhirnya. Aminnn

Sebenarnya customer nie ada masalah kitaran haid. Haid beliau cuma akan datang kalau makan pil turun darah tue. Kalau tak makan pil tue tak datang periodlah.. Kalau kitaran period macam tue memang sukar untuk hamil..sukar ye bukan tak boleh.. urusan hamil  itu urusan Allah.. Customer saya nie dah 4 tahun kawin.. Dan berita nie memang dinanti2kan oleh beliau dan suaminya..

Selain EKF-UTM beliau juga amalkan habatusauda.. Nampaknya bukan saya je yang amalkan kombinasi  EKF-UTM+habatusauda ye.. Customer saya yang entry cyst hilang/mengecut nie pun amalkan EKF-UTM+habatusauda.. Nampaknya kombinasi yang berjaya.. Bak kata lagu adam&stacy..bergabung meletop!! haha mulala merepek..dah ngantuk sebenarnya tapi gigih nak buat entry testimoni nie..takut testimoni hilang lagi  :P



Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)

Sunday, August 24, 2014

Ekstrak Tongkat Ali : Info Dari Blog Dr Zubaidi



Assalammualaikum semua
Untuk makluman semua, saya juga kini dah menjual Ekstrak Tongkat Ali-UTM keluaran UTM. Saya mula menjual ETA-UTM nie atas permintaan puan-puan yang membeli EKF-UTM dari saya. Puan-puan nie nak beli untuk husband mereka yang katanya selalu sangat letih. So saya mulalah menjual ETA-UTM.  Boleh baca di entry pertama saya tentang ETA dan saya cuma berjaya mendapat satu sahaja testimoni dari customer walau ada yang dah reapeted order dari saya.. Segan ye :) Takpe saya paham.. Tak bagi pun takpe tapi bila reapeated order dari orang yang sama maksudnya ada perubahan pada kesihatan customer  dan ETA-UTM nie supplement yang membantu kesihatan customerlah kan?

Saya juga dapat komplen hikhik dari yang baca blog nie "BOLEH TAK ILA BUAT ENTRY ETA SEBANYAK ENTRY EKF?" hihi terasa i tau.. yela dah jual ETA-UTM dari April lagi tapi entry ETA baru ada dua ketul je haha... Okla demi memenuhi permintaan customer yang banyak support saya.. Saya akan cuba buat entry ETA sebanyak mungkin.. walau tak sebanyak EKF.. Kalau nak entry ETA banyak2 ..puan2 tolong bagi testimoni husband boleh tak? hihi.. Wassup saya tau.. Untuk sementara saya akan buat entry tentang info ETA dari blog Dr Zubaidi dahulu ye.. manja2 ye.. nak jugak baca dari blog nie.. meh kita amik sikit dari blog Dr Zubaidi.. Boleh ye doc?



Saya dah baca artikle dari blog Dr Zubaidi nie. Dan takleh nak copypaste kecuali printscreen sahaja. Dr Zubaidi letak security tau tak boleh main curi dgn copypaste muahaha... So saya dah dapatkan ringkasan kegunaan ETA-UTM nie.. Semuanya boleh dikatakan merangkumi apa yang ada dalam artikle di link yang saya berikan..

Kalau malas nak baca panjang2 artikle tue..baca yang diringkaskan nie pun cukup.. Kalau customer minta fungsi&kegunaan ETA-UTM saya wasup je gambar nie dan customer terus order :)

FB Ekstrak Tongkat Ali - UTM


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK TONGKAT ALI (ETA) keluaran UTM!!
msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)


Friday, August 15, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah : Testimoni Cyst "Hilang/Mengecut" Dengan EKF


assalamualaikum
Seperti yang dijanjikan saya nak buat entry tentang testimoni customer berkaitan cyst. Sebenarnya dah banyak testimoni customer . ada yang tentang kitaran haid, keputihan, tenaga bertambah etc etc etc...Saya sangat hargai semua testimoni tue.. Cuma nak update dalam blog memang amik masa .. sebabnya kekangan masa menguruskan anak2 dan juga gadget yang canggih.. saya rasa tak boleh nak tukar handphone sebab terlalu banyak info EKF yang penting dalam handphone "canggih" nie hihi.. tapi kalau tak tukar handphone sangatle payah nak update kat blog.. Takpe janji ada usaha jugak nak share dengan semua ..Meh kita start tengok testimoni ye..

Betuah betul isteri dia.. Sanggup suaminya datang rumah saya untuk beli EKF. Kali pertama datang rumah katanya isterinya risau sangat bila disahkan oleh doktor ada cyst. Siapa tak risaukan? Yang hadapi je tahu camana risaunya. Lebih2 lagi belum punyai cahayamata.Tak silap saya telah 2 tahun mereka berkahwin. Mereka bimbang  jika cyst itu berkemungkinan menganggu kesihatan isterinya dan menyebabkan mereka sukar dapatkan cahayamata.  Semua orang kalau boleh nak elak dari jalani pembedahan. tahukah anda tak semua cyst perlu jalani pembedahan? Anda boleh dapatkan info penting ini di blog Dr Zubaidi : pembedahan-untuk-ovarian-cysts

Berbalik kepada testimoni tersebut..alhamdulilah selepas satu botol si suami whatsup saya semula.. memaklumkan cyst isterinya dah hilang! Dan dalam istilah lain dah mengecut.. Dan whatsup saya lagi untuk beli botol ke dua pula..  Mungkin ada yang kata sekdar satu testimoni tak semestinya hasilnya sama untuk semua.. Yes tak semestinya semua akan dapat hasil yang sama. Tapi at least tak rugi untuk mencuba sebelum decide utk jalani pembedahan. Ada ke orang yang bila confirm ada penyakit terus offer diri utk kena bedah? Seboleh2 nak carik alternatife utk jalani pembedahankan? Kalau selepas berusaha dan tiada cara barulah setuju untuk dibedahkan?


Berkenaan satu lagi supplement yang diamalkan oleh isteri customer saya nie iaitu habatusauda. Habatusauda seperti yang semua tahu adalah makanan sunnah. Sebelum saya amalkan EKF. Saya juga amalkan habatusauda di atas saranan kawan office dulu untuk sakit tulang belakang yang saya hadapi. Mulanya untuk masalah tulang bellakang sahaja tapi selepas itu banyak khasiat yang lain juga. Boleh baca entry saya yang dah berkurun lama iaitu pada tahun 2012 di entry habbatusauda MInsyam: Supplement yang buat saya mengandung? Baca full entry. Jangan baca tajuk je..

Tak salah untuk amalkan lebih dari satu supplement. Tengok pada kesesuaian diri. Tapi pada saya tak perlulah terlalu banyak pulak makan supplement. Adoiii letih. Kalau saya mau saya lupa nak makan haha.. EKF saya amalkan setelah membaca saranan Doktor Zubaidi di blog untuk beberapa masalah  saya selepas melahirkan Khairy. Habatusauda adalah supplement saya yang pertama saya amalkan dan masih diamalkan sehingga kini. Habatusauda saya amalkan kerana ia merupakan pemakanan sunnah dan alhamdulilah turut membantu memperbaiki kesihatan saya.

Saiz cyst pada isteri customer saya nie lebih kurang 3.7cm. Tuan/puan boleh baca pandangan Dr Zubaidi berkenaan saiz cyst yang disarankan untuk mencuba EKF di link ini pula Dr Zubaidi : adakah-ovarian-cyst-merbahaya. Boleh juga dapatkan info dari saya untuk saiz cyst yang digalakan mencuba EKF. Bukan saya pandai2 beri info tapi kami dapatkan info secara terus dari Dr Zubaidi apabila mendapat pertanyaan daripada customer.

Pilihan adalah di tangan anda.. Sebelum makan mungkin boleh buat istiharah dulu kalau berbelah bahagi sama ada EKF sesuai dengan anda atau tidak. Ok saya kena siapkan anak2.. Tunggu next entry berkenaan testimoni yang lain pula ye.. Byeee


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap: 017-3201998(ilasaleh)


Tuesday, August 5, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah: Testimoni Keputihan Tiada Lagi Dengan EKF :)


 Assalamualaikum
Haha.. Tajuk testimoni EKF tapi nape gambar paling atas adalah si khairy yang montok? Saja nak tunjuk si tenit ne dah tidur so saya boleh dengan jayanya mengupdate segala testimoni yang terperap! Oh jangan risau ..Khairy dah dipindahkan ke atas tilam..takkan nak biar dia kat dalam keta hihi.. Baru je balik hantar kakak & abang ke sekolah.. Lupakan kainbaju dan keja umah yang bertimbun..ambil masa mengadap lappy untuk promotion EKF.. Kalau tidak berkepuk2 testimoni dalam wassup..Takkan saya sorang je nak baca & tahukan? Dibuatnya HP masalah semua testimoni gone with the wind.. saya dengan HP macam love hate story..walau HP buat hal saya terpaksa jugak gunakannya hihi...  tak taula nak tukar HP bape kali.. ok..ok stop membebel..jom baca terus testimoni ...

Alhamdulilah di blog kecil inilah saya memasarkan Ekstrak Kacip Fatimah keluaran UTM.. Kat FB pun ada tapi tak serancak di blog ini.. sangat berterima kasih bila customer saya tolong promote dengan rakan2 mereka.. Kalau beli banyak ..ada special price.. boleh whatsup saya ye kalau nak special price tue... Tapi kalau sekotak saya minta maaf ye.. sebab harga ditetapkan oleh pihak UTM & tak adil untuk rakan2 yang juga bertungkus-lumus memasarkan EKF.. tup2 saya bagi harga murah walau sekotak.. Kalau repeated customer boleh dipertimbangkan... mungkin free postage... insya allah .. tolong remaind saya dengan slip poslaju yang saya selalu attach apabila pengeposan kali pertama telah dibuat..  Kalau nak jadi dropshipper pun boleh tapi ada syarat2 ye.. Eh baca testimoni kat gambar whatsup tue..Janganla baca yang saya membebel nie je :)

Alhamdulilah..sesiapa yang ada keputihan teruk tue bolehlah cuba EKF ..insya allah ada perubahan..tak selesa kalau ada keputihan nie..asik tukar pantyliner jekan?

Walau customer hanya type "haha" saya dah terbayang dia ketawa besar & lompat2 happy bila masalahnya selesai..sebagaimana ada customer Sabah yang datang rumah saya..melompat2 & peluk2 saya bila masalahnya bertambah baik.. customer Sabah tue masalah period berpanjangan.. lama tak nampak muka comel dia.... dah baik ye? Ke stok masih ada.. Dah 2x beli EKF....alhamdulilah mungkin dah sihatlah tue.. EKF nie kalau customer nak stop bila masalah dah baik terpulang tapi seeloknya teruskan sebagai supplement.. lagipun dos EKF kecil dan telah ditetap & dipantau oleh UTM..insya allah tiada kesan sampingan... 

Semua yang baik2 je tentang EKF? Yela adik&kakak... dah namanya testimoni hihi... tipu kalau cakap 100% orang serasi dengan EKF-UTM..sedang ubat hospital pun ada yang tak serasi.. tapi rasanya saya dah jual hampir tujuh atau 8 ratus  kotak . ada dalam 2/3 orang sahaja yang tidak serasi.. tapi berbaloi mencuba & harga EKF tidak lebih RM100 untuk stok selama dua bulan (ikut cara pemakanan) ada sesetengah orang terlalu sensetif dengan EKF....petuanya minum air banyak dari biasa .. konsisten.. tawakal.. dan teruskan..dan kalau ada problem sila whatsup saya & kalau tak dapat jawab nanti saya akan dapatkan konsultant dari Dr Zubaidi..Insya Allah..saya bantu takat yang mampu ....

Next testimoni tentang EKF
1)seorang lagi customer preggy
2)cyst mengecut dengan ekf
3)mengantuk bila makan EKF? kenapa ye?

Kena buat nota kat blog sendiri..nanti lupa hihi... Ok kita jumpa di lain entry... Bahaya Khairy cepat sedar bila tak bau mak dia kat tepi hihi... so mama dia wangi ke busyuk? Wangi okey!! Bye..

 

Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap: 017-3201998(ilasaleh)


Monday, May 19, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah: Testimoni Dari 3 customer :) TQ sudi share ye



 Salam semua
Ila dpt lg 3 testimoni dari customer
Besyukur sgt dapat customer yang selalu share testimoni
JOM BACA !!

Kes customer nie period tak teratur lepas gugur. Period hanya datang bila makan ubat turun darah.. tak elok tau asik makan ubat turun darah..nanti kitaran haid lagi jadi cacamarba.. Dan customer nie dah jumpa gyne & scan rahim..katanya customer nie ada banyak telur tapi telur kecil dan tiada ransangan hormon..so customer decide nak try EKF tak nak lagi makan ubat turun darah ..alhamdulilah.. membantu customer nie..

 Hihi.. testimoni nie macam comel je.. kempis perut ye? bagus jugak tue.. :)

Customer nie COD kat rumah ila..sanggup tue datang rumah ila..TQ banyak2 kak ye.. akak nie umurnya dalam lingkungan 45 tahun ke atas..lately memang ramai yang umur 45 tahun order EKF..


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap: 017-3201998(ilasaleh)
 

Sunday, May 11, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah : Testimoni Ke Dua Tentang EKF Membantu Menguruskan Badan!!


 Salam
Walaupun payah nak letak testimoni customer dengan cara lama dalam blog tapi saya nak jugak masukan.. nak kumpul banyak2 testimoni :) insya allah kalau ada rezeki nak beli smartphone menggantikan S3 yang dah lenyap dari muka bumi tue.. baru2 ne dah terlepas kawan contest nak jual Note3.. Saya doakan kawan contest tue murah rezeki lagi untuk menang smartphone supaya saya dapat beli dari dia.. Suzz..ila dah cop tau.. Nape tak doa diri sendiri menang? Sebab dah lama tak join contest haha.. Meh sambung tgok testimoni nie..
 
 Mula2 akak ne approach tanya saya.. saya rasa perubahan ke bila makan EKF? Of courselah kak!! Baru i jadi pengedar ngeh ngeh ngeh..

Lepas tue akak tue pun berikan testimoninya.. Testimoni bertambah langsing AKA KURUS!! wahh akak cepatnya EKF berkesan pada akak.. Rasanya kurang dua minggu dah bagi testmoni pada saya.. Tapi harus diingat ye kesan EKF berbeza pada setiap orang.. Jangan pulak korang makan lambat beri kesan then  cakap ila tipu tau.. tak baik tau.. EKF keluaran UTM sangat rendah dos kacip fatimahnya iaitu hanya 40mg (info dr Doc Zubaidi) so ia selamat pada pengguna.. oleh sebab dosnya pun rendah maka kesannya mungkin perlahan pada sesetengah orang.. 99%  customer ila kurang dalam tempoh dua minggu EKF dah tunjukkan kesan posif pada mereka sama ada masalah haid yang dah lama tak datang, haid yang berpanjangan,keputihan atau keletihan. 

Dan testimoni dari saya sendiri dalam dua hari makan EKF rasa pertambahan tenaga dan  "masalah" saya yang berlaku akibat tak pantang betul sebab jaga khairy beransur baik dalam dua minggu..

Ini pula testimoni pertambahan tenaga.. Itu memang pasti!!  makan EKF memang banyak tenaga.. boleh buat macam2 keja.. tapi bila wife boleh uruskan macam2 keja rumahtangga jangan pulak cik abang amik kesempatan ye.. hulurkan tangan; ringankan tugasan; barulah kurang pergaduhan :) :) :) CHILLL muahaha


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap: 017-3201998(ilasaleh)
 
 
 

Ekstrak Tongkat Ali : Testimoni Pertama Dari Customer

Kesian handphone tak canggih.. tak boleh nak screenshoot..so pinjam tepon orang lain amik gambar kat hp sendiri..muahaha...  takpela janji dapat baca ye.. bukan senang nak dapat testimoni tau daripada customer.. sedangkan Ekstrak Tongkat Ali-UTM nie  dah habis dekat 10 kotak...maybe sebab saya perempuan ke? hihi..kalau Ekstrak Kacip Fatimah-UTM banyak dapat testimoni.. customer selalu share.. tapi ada satu ne pun oklah.. meh kita tengok bila agaknya dapat testimoni kedua tentang Ekstrak Tongkat Ali nie lagi ye..