ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, August 16, 2017

Pandora 916: Dapat hadiah Top dropshipper





Assalamualaikum semua
Lama dah nak share dapat hadiah nie
Tapi tak sempat-sempat nak share
almaklum mak khairy & adam nie busy
Dalam rumah je pun keja tak habis-habis tau
Bukannya merongeng kat IOI Mall pun haha
letih betul mak khairy jadi SUPERMAK
 
RUTIN SAYA:
 
1.subuh
 
2. siapkan adam bagi susu, mandi makan
 
3. mandikan khairy dan bagi susu
 
4.sapu rumah bersih-bersih  sebab adam dah merangkak.
 
5. siapkan makan khairy maksudnya memasak untuk khairy atau beli..kebiasannya saya masak sebab khairy makan banyak kalau mak dia masak
 
6.kain baju kena sidai,lipat etc etc
 
7.siapakan diri sendiri. tak ke pening sampai tengahari tak mandi2? GRRR
serius masa cepat betul berlalu bila dok umah nie.. sedar-sedar dah tengahri..aikkk
 
8. buat keja pejabat.. buat keja pejabat nie automatik akan naik ke no 2 kalau budak2 nie semua tak bangun lagi. kalau diorg tidur itulah masanya saya akan mengadap keja opis non stop. diorang bangun memang kena tinggal dan layan diorang.. khairy bangun takpe lagi..dia akan tgok tv..main lukis2 tepi saya..atau tengok tab..tab hadkan..lagipun tab saya sekarang asik off tiba-tiba..70% bateri masih ada tapi dah tak boleh nak tgok movie..haha..rasakan khairy..masa tue mulalah dia mengacau saya "mama..mama.."
 
9. aman sikit bila lepas zohor.. dalam kul 3/4 diorang akan tidur semula..saya buat keja balik..
 
10. nak masak utk makan malam pulak..kekadang sy masak je lauk tengahari tue untuk malam sekali.mayb tambah2 lauk je.. sebab saya utamakan makanan utk khairy bukan utk perut sendiri. so tengahari tue masak ala2 utk bebudak je. jadi mak biasalah kena dulukan anak. anak tue tanggungjawab kitakan? lagi2 kalau magic
 
 
mekasih bos.. saya nie kalau beli lipstick..sampai habis satu lipstick baru beli yang lain..kalau bos tak bagi hadiah jangan harapla ada banyak lipstick dalam begmakeup yang juga beg alat tulis tue haha
 
 
 
 
niela yang menyebabkan dapat lipstick dan perfume free tue
saya ada share kat link TOP DROPSHIP PANDORA 916
mekasih bos ye
nanti bagi lagi yeeeeeee
 
 
kalau ada yang minat nak cuba-cuba merasa BAHAGIANYA memakai Pandora 916
 
JOM CUCI MATA
JEMPUT LIKE FB SAYA BERKAITAN EMAS
017-3201998