ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, August 21, 2014

FEATURED IN PA&MA SEPTEMBER 2014:CHIT-CHAT MAMA (MS 65-67)

 Assalamualaikum
Meh kita buat full entry selepas entry nie cuma letak muka depan je.
hihi bila dapat tajuk nie dah tergelak.. siap cakap dengan Intan Jastina PA&MA "waaa bestnye tajuk" kiki.. tapi takpelah demi nak share informasi kita gigihla jugak pegi photoshoot ye.. Photoshoot dalam bulan  Jun tapi artikle nie kuar September.. Betapa gigihnya Intan Jastina kejar dateline.. lagipun dia nak bersalin so buat keja cecepat.. tabik spring masih nampak kuat walau sarat..kalau ila... hurmmmm...

 Amboi demoknye tangan mama Khairy.. Masa nie lum kurus sebab shooting sebelum bulan posa..haha.. ohh sekarang dah nak habis shawal.. dah gemok balik kiki. Sepatutnya ruangan nie ada 3 mama. Tapi last minute satu mama tak dapat datang. Itu yang gambar saya & partner saya penuh dalam ruangan nie kiki.. Glamer kejap sebab ruang yang patut 3 orang jadi dua sahaja..

Sempat lagi promote Ekstrak Kacip Fatimah & Habatusauda Minsyam.. Memang betul pun itulah supplement yang saya makan.. sila korek entry lama-lama saya yang pernah share tentang Habatusauda Minsyam dan yang terkini pastilah saya amalkan Ekstrak Kacip Fatimah-UTM

Pestime jumpa adik nie.. Muda sangat dari saya..Ada rezeki kita jumpa lagi kay...

Salah satu kenangan manis utk saya.. TQ Intan Jastina & kak Ezna yang beri saya peluang utk featured dlm majalah kesayangan saya.. Mestilah sayang magzine Pa&Ma.. saya selalu menang contest PA&Ma. Paling saya ingat menang  tilam Dreamland. Hanya 3 pemenang sahaja dipilih dari seluruh Malaysia dan  saya antara yang bertuah itu.. Saya mempertaruhkan gambar Arief hihi...beshhhh ...




1 comment:

Ezna Khalili said...

Alaaa akak takde tolong pepe la...hehe