ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, December 7, 2017

shoping baju sekolah anak

 
 
Assalamualaikum
Lama tak borakkan
asik copy paste je  macam sambal paste
sorry tak taula
tak pandai manage masa kot sampai terbiar blog nie
konsepnya yang penting di dahulukan
banyak benor yang penting
 
khairy
adam
amana & arief
keja opis
masak
sidai kain
kemas umah sesikit.sesikit pun berjam.kalau nak datang sila bagi warning. umah saya hurmmm saya umah anak 4 .. sana sini barang diorang. lagi-lagi sekarang cuti sekolah. sila paham jangan main terjah nanti dapat jelingan maut haha
 
 tiap kali cuti sekolah dok memikir apa nak buat dengan bebudak nie
yang pasti tiap-tiap petang saya kerah semua main padang
cukupla korang sakitkan mata mak dengan hadap ipad
so petang sila pegi beriadah
syukur sangat rumah depan padang
lepas asar saya izinkan diorang main padang
kedengaranlah diorang menjerit panggil geng kat sini
 
saya ambil cuti semalam
saya memang dah plan dengan adik-adik saya
saya dah bagitau diorang siap-siap
kalau nak jalan kena dua minggu pertama sahaja
sebab selepas tue saya tak boleh
saya nak focus dengan keja opis
walaupun dah buat fail awal tapi saya bukan jenis yang boleh tenang-tenang nak keluar sedangkan  sedar yang banyak keja opis lum siap
jadi better dua minggu terakhir jangan kacau saya
saya jadi rimau kalau orang kacau masa saya tengah busy xoxo
 
mulanya nak pegi main kat equin park tapi adik saya share ada kedai jual baju sekolah dah viral
harga not bad dan kain sedap
haha saya tak pernah terpedaya dengan jualan murah macam nie
tapi adik dah ajak
I follow
lagipun alahai kat IOI Putrajaya tue je
dekat sangat dengan umah mak kitaorg
 
cer tengok harganya
not bad kan?
kiranya satu baju/seluar dalam harga rm15
murahlahkan?
selalu kalau amana beli baju kurung sekolah semua rm20++
kalau pegi beli baju dengan nenek dia
amboi amboii beli kat butik
baju je dah rm27++
lum kain ye..so kalau sepasang dah rm60++ jadinya
amboiii
baju sekolah amana bukan sepasang..
biasanya baju sekolah amana 3 pasang sekola agama.. 3 pasang sekolah rendah
 
nie kedainya
ground floor ..paling hujung
baju sekolah satu bahagian kecik je
bagus jugak tak letih saya nak mencarik-carik
tapi kain utk sekolah agama takde kat sini ye
 
 
lepas tue bawak bebudak main kidszoona
puas hati masukla sorang rm10
bawak stokin dari rumah
kalau tak korang kena beli stokin
wajib pakai stokin termasuk parent
boleh mak korang take a break kejap
apasa muka makin tembam adam ziqri?
 
 
adam happy gile datang sini
rasanya nie pertama kali dia datang dengan dah ada kaki
sebelum nie baby lagi
adam pusing satu kawasan
mcm pak menteri
bagus je adam main sensorang
tak nangis pun
mudah jaga adam
terima kasih adam
 
anak adik bongsu saya -aisya sofea
 
sayang adammm
 
binaan tue amana yang buat
ada gambar dalam album kat situ dia follow sampai jadi 
tue apasal si khairy tue nangis pulak?
nangis sambil pegang belon?
apa-apalah
 
 
 
saya ada benda nak share tentang khairy
nantilah bila lapang-lapang ye
semoga ingat nak share "benda" tue
 
dah lapar makan pizza
bawak 3 budak lelaki
rasa nak terbalik dunia haha
 
 
khairy memang jeles dengan adam
soalan khairy sekarang "mama sayang khairykan?kan?"
sebelum adam lahir mana pernah tanya
rasa terancam le tueeeee
 
 
dulu mama cakap mama tak nak adam sebab nak tumpukan pada abang khairy
sekarang mama tau mama tak boleh pisah sesaat pun dari budak debab nie
lagi-lagi muka adam memang macam mama
nenek selalu cakap macam tue
 
 
tiga dara pingitan
bila besar nanti pun mesti rapat tau
jangan gaduh-gaduh sesame sepupu
kalau mak korang gaduh ...korang jangan campur
bior je
sebab adik beradik gaduh camanapun akan baik jugak
gaduh-gaduh manja kekdahnya
 
 
nanti sambung ye
semoga ada kesempatan utk bersiaran
ke tunggu 2 minggu lagi?
lepas kerja bulan disember siap?
hahahahaha
 
 
 
 
 

No comments: