ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, March 1, 2015

menggamit kenangan indah

tanyala sesiapa pun..mesti tak  boleh lupakan rumah petama yg dibeli. lagila kalau dah bertahun2 duduk Rumah Tue. lahir 2 Anak Di Rumah ni... 7 tahun tau dok umh nie.. sebelum   amana lahir lagi



mama, flying without wing!


khairy asik menatap kolam.. dia dok kutil2 ayam tapi tak mkn pun :p


 
arief da besar... manja tak berubah


nak mandi maaaa


 
berat sgt budak botak nie 

byk kenangan tercipta
yg sedih yg suka yg duka
tertawa gembira menangis duka
hidup kena teruskan juga

anak2 mesti diutama
setiap masa setiap ketika 
betul tak?
kata super mak!! :p



1 comment:

kinna said...

patut le saya jumpa wedges masa mandi pagi tu.. (separuh je..jatuh kat tepi kolam)dalam hati saya mengagak, ni mesti ila punya..hehe..sbb kalau residents kat situ takdenye nak bawak bekal kfc/mcd etc.. kuat tak instinct saya? hehehe