ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, June 14, 2017

Rezeki Ramadan Sempena Bulan Kelahiran Adlan Khairy

Assalamualaikum semua
Lama tak update blog rasanya
stright to the point
saya nak share rezeki ramadan
alhamdulilah walaupun saya slowkan promo sempena RAMADAN
 tapi masih ada yang "memerhati"
TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK

  oh sebelum tue...
bulan ramadan adalah bulan kelahiran Adlan Khairy
Khairy lahir bulan ramadan sama dengan adik lelaki saya
sesiapa yang baca entry nie semoga dapat sama-sama doakan anak magic saya supaya mampu bertahan sehingga dewasa..semoga jantungnya normal macam kanak-kanak lain..
tak mo jantung ala2 "superman" haha


Ramadan (adik lelaki saya)  bersama "Ramadan Magic"(Adlan Khairy)
Khairy lahir 16 Julai 2013 bersamaan 9 Ramadan
Bersalin secara pembedahan yang dirancang untuk selamatkannya kerana masalah jantung
semoga Adlan Khairy panjang umur, dipermudahkan urusan kesihatannya, berjaya di akhirat dan dunia, menjadi lelaki beriman dan budiman.Insya allah.AMINNN

 


 Ok jom sambung cerita emas
Alhamdulilah 
semalam daftar rakan sekolah zaman kanak-kanak hingusan dulu sebagai pelanggan Public Gold. Rakan sekolah nie buka akaun GAP masa harga 1g RM190. 
Sehari sebelum tue 1g RM195. Bila saya update dalam FB yang 1G dah turun ke RM190 
Customer nie terus wassup saya untuk confirmation dan transfer RM760 ke akaun Public Gold untuk buka akaun GAP. Bukan 1G tapi 4G terus..alhamdulilah..

semoga istiqamah untuk menyimpan emas.insya allah.. sebagai info untuk daftar sebagai pelanggan Public Gold hanya dengan 1G emas sahaja. Kalau nak kepastian harga pada hari tersebut boleh wassup saya 017-3201998
 

Jangan salah sangka nie bukan emas saya ye
hahaha
Nie emas yang customer beli sebanyak 300g++
Nilai belian RM162,576 gram
Saya punnnn takde emas banyak macam nie
Eh memang jauh lagiiiiii

Semalam customer wassup saya bagitau dia beli emas 300g++
Kenapa dia beli pun nak bagitau saya?
Sebabnya dia nak alert saya tentang insentif yang bakal saya dapat
Customer nie memang niatkan semua komisyen emas yang keluarganya beli adalah untuk anak-anak saya teruutamanya Adlan Khairy.
Alhamdulilah ramai betul orang-orang yang baik di keliling saya dan anak-anak.
Allah hadirkan yang baik-baik dan berhati mulia untuk saya dan anak-anak.
Berapa insentif yang saya akan dapat? 1% dari 1G belian customer
Kiralah sendiri 1% dari 1G. 1G kita ambillah RM190
Dah kira? saya pun tak kira..haha


ACTIVE & AUTHORISED PUBLIC GOLD DEALER
SUHAILA SALEH
PG00097831

017-3201998


JEMPUT LIKE FB SAYA BERKAITAN EMAS


 





2 comments:

ADEEYA said...

Aaminn..

Azian Elias said...

Akak doakan yang terbaik buat dia..
mudah2an ALLAH perkenankan.