ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, July 5, 2014

Perkembangan sayur-sayuran saya

salam kengkawan..
meh saksikan sayur-sayuran saya yang makin membesar.. tenang hati melihat kehijauan cewahhh

nie sekali masak pun cukup je.. campur dengan tahu telur..
saya makan sayur..anak2 makan tahu telur tue

rasa semangat tak nak menanam jugak?
 
tak tau kenapa pokok cili nie.. dah nak mati.. 
macam kena jangkitan .. ada putih2 kat semua daun
 
kunyit nie saya tanam sendiri tak beli benih tau
beli kunyit besar..masukkan dalam tanah 
tetiba je ada pokok tumbuh haha
tapi daun yg kuning2 kering nape ek?
 
 daun sup.. cara amik gambar tak menarik

kacang botor pokok kesayangan..cepatlah memanjat ye..boleh jadi pagar semulajadi

 comelnye memanjat :)

  hasil bayam.. dapatla buat sekali masak

nie dari pokok cili yang nak mati tue
saya petik semua

marilah menanam ye kengkawan :)

1 comment:

kinna said...

syoknye ila..saya tgh mencari2 bhn utk projek perladangan pas raya ni...ladang la sgt kan..pdhal balkoni sekangkang kera je..hihi