ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, June 7, 2018

Pandora Box

Saya perasan sejak Khairy lahir saya mudah tersentuh
Tak kiralah apa sebab pun

Mudah sedih bila tengok orang lain sedih
Cepat kesian bila tau ada orang dlm kesukaran
Dan tolonglah betul2 "sukar" ye kalau nak mengadu dgn saya
Sebab saya nak tersenyum kembali dengan anak2 pun bukan semudah petik jari
Banyak yang saya usaha dan anak2 jugak usaha bersama.
Gaya org dalam kesukaran nie lain
Saya taulah sebab saya pernah duduk kat tempat tue
Kalau acah2 susah tapi sebenarnya amalkannkonsep biar papa asal bergaya..
Saya tahu jugak nanti..

Sekarang Nie pun saya cepat berpuas hati walau dapat hal2 kecil
Orang kata lebih menghargai walaupun hal sekecil semut

Dapat tanam pokok pun happy
Beli pasu pun happy
Dapat pg pasar malam dengan khairy pun happy
Dapat siram pokok belakang rumah pun happy

Dan ini salah satu yg buat saya tersenyum hari nie
Kotak idaman hati
Dah lama aim
Kotak je pun
Bukan ada isi!

Paling murah abad ini
Sebelum Nie saya ricky kotak nie dah sama harga dengan seketul pandora emas 1g++
Tapi yg nie saya dapat sangat murah compare dgn harga yg saya dapat sebelum Nie
Happy sangat!

No comments: