ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, June 23, 2010

Mama minta maaf Amana


Ingat tak enty ini Saya ada selit tentang nak beli bedak compax yang baru kerana dah hilang dan nyatakan mungkin Amana bawa ke school. Mama minta maaf banyak2 sayang.. Mama tak sengaja tuduh Amana. Mama ingat Amana bawak lagi dalam beg school Amana macam Amana pernah bawa blusher mama sebelum ne. Rupanya mama terselit bawah dokumen-dokumen kat ofis mama. Kawan mama yang jumpa . TQ Sal.. Kalau tidak sampai ke sudah mama ingat Amana buat main..

Mama minta maaf ye Amana.......

3 comments:

Wansteddy Tales said...

nama pun anak dara mesti nak mekap2 hehe... my doter pn suka main mekap2 ni penat marah. dia balas dgn sengih je haih...

Liza said...

Kecian amana. tak pasai pasai kena tuduh...*sob sob sob*

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

WT: nak cakap apa kita kecik dulu pun macam tue
Liza: itu yg nyesal..salah tuduh haha