ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, December 10, 2014

Every Mattress Has A Story With Dunlopillo

Balik-balik umah dapat bantal baru... Wahhhh syoknye sebab bantal kat umah nie dah makin menipis dikerjakan budak-budak aktif nie... Kadang-kadang bila tido dengan bantal nipis mau sakit tengkok tau.. kenalah letak dua tiga bantal nipis untuk membentuk satu bantal Danlopillo yang sedap! Tapi lepas nie dah ada satu Dunloppilo.. Ini mama punya hokey... Jangan nak amik pulak...

 Alamak bila bos kecik yang amik bantal.. Mama terpaksalah diam..
Siap buat muka bossy lagi!

 Amana & Arief pun mana boleh lepas peluang.. Khairy bangun je kejap ..terus ambil alih

 Khairy kena cubit dengan Arief bila Khairy nak amik balik Dunlopillo.. Budak-budak nie kan.. Itupun boleh gaduh.. Tak payah rebut Dunlopillo mama.. Pegi amik bantal2 nipis korang..

Bantal untuk tido.. so Arief pun muka ala-ala Korea K-pop nak tido.. Bantal nie bestla mama.. Beli lagi boleh? Satu untuk semua orang.. Malas Arief nak rebut dengan Khairy.. Mama mesti menangkan Khairy kan?kan?kan? Alasannya Khairy kecik lagi.. Mana boleh!!  Okey bolehhhhhhhh.... Nanti mama beli 100 bantal Dunlopillo supaya tak de kes perebutan lagi.. Cukup??

So apa kisah anda dan bantal? Setiap masa kisah saya sejak jadi ibu  pasti membabitkan anak-anak.. Termasuklah kisah bantal.. So uolls boleh share kisah indah dan memori yang tercipta di FB DunloppiloWorld

ehhhhhhhhhhh ada contest.. 

Get in bed, take a picture worth remembering and upload it in the comments below. Top 10 comments with the most “Likes” will each win a RM500 Dunlopillo voucher! Recreate your most unique memory to win great gifts this jolly season.
Contest ends 25 Dec 2014.



Rasa nak tido pulak dengan bantal Dunloppilo.. Nak kena amik pelan-pelan dari kepala Arief.. 
Kalau Khairy bahaya.. Baik jangan ambik langsung..
Dia bunyi "siren" satu bandar boleh dengar :)

Bye,
mama Khairy


1 comment:

AMIIZAA said...

seronok tgk muka-muka ceria dapat bantal baru:)