ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, March 8, 2017

Cicin Suweetttt Sangat By Geliga Gold

 



Assalamualikum semua
Sebab dah jadi hantu emas mohla kita cerita tentang emas
Kali nie tentang cincin pulak
asik-asik cerita tentang Pandora 916 je kan?
Ok kali nie jom citer cincin
Cincin nie pun order dari bos-bos Pandora 916 jugak

Saya dah pernah pun beli cincin nie
Saya hadiahkan untuk kakak sulung saya
Serius kemas sangat buatan Geliga Gold nie
Nanti saya rasa saya pun "terpaksa" tempeh untuk diri sendiri
sebab cantik sangat
sesuai jugak untuk majlis bertunang atau akad nikah
Anggrana berat dalam 3.4G



Ini salah satau cincin yang mencuri hati saya
Rasa elegen sangat bila pakai
sebenarnya cincin nie didatangkan dengan gelang
Kalau nak order gelang sekali pun sesuai
cantik sangat
 
Amacam rasa berpinar tak mata?
 
 
 
SUPPORT ME AT