ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, February 9, 2013

Terima kasih banyak kepada pencuri S3 saya

Entry ini khas utk si pencuri s3 saya. Mcmla dia baca blog ne..eh manala tau dia dah godek hp saya. Kt hp tue memang ada direct link ke blog saya. Kt paling depannnnn sekali dlm hp tue..
Terima ksih sgt2 dengan tindakan anda mencuri hp saya. Kerana dari situ 'reda' saya diuji.. alhamdulilah blh sy katakan sy lepasi ujian itu.. tiada amukan..tiada makian pun yg keluar dr mulut saya.. cuma diam n istigfar byk2.. sedih adala sedikit.. sbb byk benda penting dlm s3 yg anda curi itu tau..

Dan hari ini wahai pencuri s3, Allah dah ganti semula S3 sy tanpa diduga. Malah kerana reda sy itu bukan s3 shja yg sy dapat tapi sy juga dpt set katil princess yg amat cantik utk puteri kesayangan sy. Umpamanya kmu curi s3 dan Allah ganti semula S3 + set katil princess sbg bonus.. saya akn cite lanjut tentang hadiah2 ne nanti..

Ucapan khas utk anda pencuri s3- semoga kmu diberikan hidayah.kmu tak kan kaya dengan mencuri di rumah org yg  menjemput kamu bertandang hadiri kenduri. Percayalah kmu skan terpaksa keluarkan duit dari poket kamu atas sebab2 yg tak diduga berkali2 ganda dr nilai s3 itu. Mak saya cakap amik hak org rm1 akan hilang rm10 pulak.. .insaf tau.. . Kamu tue dahla ada anak kecik.jangan dia plak terkena tempias atas sikap panjang tangan kamu..

9 comments:

AisNy said...

Register la phone awak kat samsung dive.... boleh detect phone awak melalui internet... boleh lock dan macam2 lagi la....

AyuArjuna BiGoshh said...

ila tahu ke saper pencuri tu?...best mng S3 dan katil yg sangat comey utk amnana

Ummu Madihah said...

Salam Ila,

Sekarang terbukti dalam musibah ada kebaikan di hujungnya!! Janji kira reda (itu yg sikit payah!).

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Kak ayu- Rasa blh agak... ;) dia dok lma kt umh ila. Dia nmpk arief main.npk ila bgun letak kt mn. N dia pun dok plg hmpir dgn kbinet tue. Dia kuar umh tgesa2 smpi mak pelik.tp tak blhla nk tanya sbb sedar hilang lps hbis kenduri.Klau silap canerkn??. biarla itu dia dgn allah..

transformed housewife said...

mmg kalau mencuri hidup dia takkan senang.

Mama Zharfan284 said...

owh ila dh tahu saper yg curi yer..emmm memang jenis panjang tgn lah tu...

IEJA 3SHA said...

Ish...Jngan la sebab nak berlagak punye pasal smpai snggup kebas org punye...tak baik tau
Cuba usaha,msti bley pakai gajet cecanggih..
X pe u..tu dia ngan Allah ,Allah yg maha mengetahui n maha melihat

Anonymous said...

salam kenal...sabar separuh dari iman yaa...follow me back ya..

Unknown said...

mesti sedihkan tp xpe..Allah dah gantikan dgn yg lain kan.

teruk betul org tu ye...kalu tak mampu nak guna jgn la ambil hak org kan,cukup dgn apa yg kita ada je