ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, April 24, 2014

AMARAN!! SEMUA GAMBAR KHAIRY JERRR

 Assalamualaikum acik2 semua. Sihat ke? Khairy sihat sangat sampai kena duduk dalam bakul merah nie. Selalu mama letak baju dalam nie.. Khairy bukannya baju.. Meh Khairy citer kenapa Khairy ada dalam bakul merah nie..

Khairy kan anak kesayangan mama.. Mama takkan marah Khairy..
 Khairy nak mulakan operasi biasa..

Yessss!! Khairy dah berjaya sepahkan getah2..

 TARAAAAA!! Khairy dapat apa ne? Senduk kan?

 Boleh makan ke senduk ne?

 Mama, memang sakit ati tgok Khairy sepah2 macam nie. Tapi Khairy suka..

 Eh janganlah close up sangat..Nampak jerawat Khairy nanti..

 Eh jauh sangat pulak..meh dekat sikit.. Khairy nak amik benda lain pulak..

 Nak join ke? Janji tau..jangan bagitau mama..

 Kiki.. Mama mana ek?

 Dalam laci ne banyak barang dapur mama tau.. Khairy suka buat main..
Jangan bagitau mama..rahsia kita tau..

 Khairy pendek.. Tak dapat nak capai benda dalam laci tue. So perlukan skill yang hebat ye..
Guna hanya hujung jari kaki kelinking untuk tinggikan diri tau..

 Kalau tak boleh guna satu jari.. gunala semua jari.. Isk gunala sebelah kaki..pijak besi walker ne..
Sebelum mama tangkap semua kena buat cepat2!!

Khairy ingat mama tak nampak.. Khairy ingat Khairy dah cukup pantas maca abang Arief.. Akhirnya Khairy masuk bakul merah nie balik.. Frust.. Dalam laci tue ada garpu.. sudu.. senduk.. semua best kalau buat main.. hurmmm..mama ne tak sportinglaaa...

5 comments:

Allene said...

khairy yg super comel...

msredcheesecake said...

AKK ADA 3 TUKANG SEPAH KAT UMAH....HEEE...khairi buli mommy ek...hhee

norhidana miswan said...

ooo pandai tolong mama mengemas yek... bagus good job khairy heheheh

norhidana miswan said...

ooo pandai tolong mama mengemas yek... bagus good job khairy heheheh

ayu Ismail said...

Hehe..comel je dengan ragam khairy..semua nak ambil