ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, April 19, 2014

AYAM KAMPUNG SEGAR DARI LADANG!!

Siapa suka ayam kampung?
Saya selalu beli kalau makan kat kedai. Tapi mahallah.. Satu potong kalau amik kat kedai tue RM7 kan?Baik beli mentah terus. Boleh makan satu family... Tak tau nak beli kat mana? Takpe order je nanti ayam tue datang terbang sendiri kat umah korang mih mih mih
Saya pernah beli yang mentah. Sedap sangat bila goreng..sampai tulang pun gigit2.. Pada saya ayam kampung nie goreng je pun sedap.. Liat? Yang saya beli kat towkey ayam nie tak liat pun.. Yang liat tue ayam tua haha.. Ayam yang liat adalah ayam tua bukan ayam kampung ye.. Ada sekali tue saya cuba beli ayam kampung kat satu kedai.. hurmmm..mcm tak sedap je.. tak manis pun mcm yg nie..

 ala tomey2 nye banner

 Comelnye.. boleh buat jadi pet tak?
Dah cukup besar baru tuan dia jual..
kalau tak besar tuan dia yang makan sendiri haha

 kalau Arief nampak semua ayam kampung nie..mau dipicit2..

 rajin tak? rajin tak? eh nak promote ayam ke towkey ayam?

 ala towkey tak mo pandang camera ke?

 Dah nama ayam kampung..mestila tinggal kat kampung..udara segar..kesihatan terjamin..
 tak makan junk food tau.. 

Ayam-ayam nak tido untuk tumbesaran yang sihat :p


"1 ekor pun kami hantar"
(eh belila dua ekor terus..bukan tak boleh simpan dalam peti ais ..
tapi comel je motto diorang)

Ayam hidup $10/kg
Ayam proses $14/kg
(Bulat/potong 4/8/12/16) 
(Purata Berat Ayam Kampung: 1.0~1.2kg selepas proses)

  *Penghantaran #PERCUMA untuk tempahan 10 ekor ke atas!

Mesej/Whatsapp: 019 363 6060
Mesel/Call: 010 23 240 23


3 comments:

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Salam kenal.. farah tak berapa gemar makan ayam kampung sebab daging dia liat sikit.. =D

ayu Ismail said...

Ayam kg sedap goreng..kalau ayam tua sedap buat rendang

Perniagaan RAR Enterprise said...

Thank You