ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, January 19, 2017

Happy Eyecare Bangi- Sebenarnya Kaca Mata Tidak Mahal

kenal tak? kenal tak?
niela anak no 2 saya
amirul arief
dah besarkan?
tapi mcm-macam cerita dia nie
bertabahlah
insya allah makin dewasa dia makin matang
mungkin kena sunatkan awal kot baru matang?
any comment?
haha
arief teman mak dia amik mata spare mak dia

 tagline tak boleh blah
tapi memang memukau
sapalah yang tak terpukau
lebih-lebih yang poket nipis macam saya nie 
muahahaha

 bingkai spec mata tue sebenarnya mak saya yang pilih. mak cakap bingkai warna rose gold nie sesuai utk saya. saya tengok biasa-biasa je. tapi sebab mak cakap ok saya terus amik.. saya nie rabun jauh dan silau tinggi.. kadang-kadang cahaya lampu atau matahari yang silau boleh buat mata saya berair macam menangis gayanya kiki... saya risau kalau drive tak nampak..kalau malam-malam lagilah tak nampak.. so better saya buat spec.. sepanjang pregy saya tak pakai spec.. ada orang kata tak sesuai buat spec time preggy.. dah setahun lebih jugak spec lama pecah ..saya tak ganti-ganti yang baru. spec hitam tue free katanya.. tak kisahlah free ke tak free janji saya suka.. jangan harapla saya nie nak beli spec hitamkan?spec hitam tue boleh dipakai di atas spec rose gold tue

 nah saya snap picture lagi
alhamdulilah murah lagi
adik saya buat speck 1k++ nak nanges mendengarnya
so kalau rm600 bolehla lagi
atakle nangis tepi bucu katil mendengar harganya

 macam cikgu-cikgi je haha

nie panca sitara kecik kiki
khairy kurus kan? dia demam dekat 4,5 hari
langsung tak nak makan
minum susu
ada sekali tue saya pujuk dia suruh makan
dia boleh cakap "tak nak nanti haily terberak..mama susah"
silap saya sebab termarah khairy sebelum tue
dia nak berak..dalam masa yg sama saya tgh urus adam yg melalak
saya ter marah dia
adoii rasa bersalah bila dia tak nak berak sebab takut menyusahkan saya
khairy nie hati dia memang lembut
maybe sejak kecil tak pernah kena marah
khairy mudah rasa bersalah kalau menyusahkan mak dia
pernah masa saya preggykan si adam, khairy tak sihat
muntah-muntah dekat seminggu
berak cair sampai tercicir-cicir
dia tunduk je tiap kali saya cuci dia
bila saya pujuk
"jangan sedih ..khaiy tak susahkan mama..untuk khairy mama sanggup apa je"
terus khairy peluk saya
anak kecil nie memang sensetif dan memahami orangnya
Allah kurniakan dia sesuai dengan dirinya
hati yang lembut dan jantung yang lembut :)

4 comments:

Adam said...

Tak sempat baca ni.
kat rumah nanti baca.
Ini bukan blogwalking. saya tak suka blogwalking.

Adam said...

You have a lot of unactive bloggers!!

Anonymous said...

sorry to say. This shop not qualified for optometrist and optician. Pada awal Feb saya pergi dan mendapati kedai ini, Optometrist dan Optician mereka tidak mempunyai lesen berdaftar. Jika nak selamatkan mata kita, kita sebagai customer berhak utk tengok lesen individu mereka. Jika tidak mempunyai knowledge about eye, then mcm mane nak check mate org.

Happy Eyecare said...

Dear Anonymous,
If this is true, please report us to Malaysia Optical Council. Otherwise, you do not have the right to defame our company. This comment only shows an issue in your character.