ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, May 22, 2017

200G EMAS PUBLIC GOLD HADIAH UNTUK ADLAN KHAIRY


Assalmualaikum semua,
Monday Blues tak?
Jemput baca sehingga habis jika sudi
Minggu lepas saya  ke pejabat kerana ada mesyuarat dengan bos
Jam 12 tengahari lebih kurang baru saya berkesempatan membelek handphone.
Ada PM dari member blog..
 
X: Ila, kita dah daftar under ila tau untuk PublicGold
 
Saya: Ye ke? Thank you ye sudi daftar dengan ila jadi pelanggan PG(hati dah bunga-bunga semangkuk)
 
X: Ila, kita daftar jadi dealer tau.. Ayah kita sebenarnya yang daftar jadi dealer bawah ila.
 
Saya: Eh ye ke? Ingatkan jadi pelanggan..jadi dealer terus?. Mana dapat detail ila? (hati dah bunga-bunga setaman)
 
X: kita carik no handphone ila dalam FB. Mintak staff PG tue carikan no PG Code ila dengan no handphone tue...terus  dapat  detail ila dari sistem PG..
 
Saya: ye ke? Ya allah ..terima kasih banyak-banyak... sampai macam tue cari detail PG ila.terima kasih sangat..tak tau nak cakap apa...
 
X: Ila kita daftar dengan 100GRAM EMAS tau.. tapi bukan ayah je tau..kita pun daftar jadi dealer bawah ayah.. kita pun daftar 100GRAM EMAS juga.. walaupun kita daftar bawah ayah kita tapi ila tetap akan dapat komisyen sebab ayah bawah ila..dah tanya staf PG tadi.. kita siap mintak staf tue kirakan komisyen ila..adalah dalm RMXXX
 
Saya: (tak mampu nak kata apa..200GRAM dalam sehari??)
 
X: nanti ayah kita akan bawa kawan-kawan dia yang memang simpan emas untuk daftar...ramai lagi nie ayah nak bawak..semua nie untuk anak-anak ila terutama khairy..
 
Saya: (air mata menitik.menitik..menitik...bila sebut khairy hati mana tak sebak)

X tue adalah member blog saya .. semua gambar nie member blog  tuela yang bagi. Member blog tue swap emas GENEVA dengan emas PUBLIC GOLD dan terus register jadi DEALER. Kami tak pernah jumpa.tapi kami selalu berjumpa di alam maya.. dulu selalu masuk contest anak comel di majalah dan blog..pernah anaknya no 1 dan arief (anak kedua saya)dapat no 3..saya sendiri ingat-ingat lupa kedudukan contest dlm PA&MA masa tue..
 
Masa dapat pm dari member blog nie.. tak tau nak cakap apa..terkesima pun ada.. terkejut pun ada tapi sungguh terharu dan sebak bila semuanya diniatkan untuk anak-anak saya terutama adlan khairy.sesungguhnya rezeki tue rahsia Allah.. rezeki khairy umpama hujan dari langit.menitik tak menentu masa tapi tak pernah berhenti..sama seperti air mata saya yang tak pernah henti mengalir sejak kelahirannya..

Nampak tak? tue kat bahagian introducer no PG Code saya: PG00097831
(detail semua saya padam untuk keselamatan member blog nie)
 
 
Insya allah komisyen ini akan saya berikan pada khairy..sesuai dengan niat rakan blog ini.. terima kasih sangat-sangat..kalau khairy faham ..mesti dia pun terharu sebagaimana saya rasakan sekarang...
Dalam hidup nie kita tak akan dapat kasih sayang semua orang, tak akan dapat pengertian semua..kalau ada walau seorang pun  yang sayangkan dan memahami kita dan anak-anak seharusnya kita bersyukur.. INIKAN PULA RAMAI YANG MEMAHAMI DAN SAYANGKAN KITA DAN ANAK-ANAK..alhamdulilah bersyukur sangat-sangat...
 
ACTIVE & AUTHORISED PUBLIC GOLD DEALER
SUHAILA SALEH
PG00097831
 

 
JEMPUT LIKE FB SAYA BERKAITAN EMAS
017-3201998
PANDORA 916 BY GELIGA GOLD
DINARPAL
PUBLIC GOLD
POWER GOLD

 
 
 

1 comment:

Mama Zharfan said...

syukur alhamdulillah..so happy for u :)