ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, April 23, 2018

When you love your daughter

Dulu masa saya kecil-kecil impian saya nak sangat dapat music box. Terutama kalau dapat music box yg lagu Love Story tue besttt..sampai ke tua tak pernah dapat tau! 😪

Masa di Penang saya lalu di satu stall.. Saya nampak Arief pegang benda comel Nie..Terus teringat anak perempuan di rumah..agaknya dia suka tak kalau saya hadiahkan music box yang pernah saya idamkan?

saya pun tengok dan pusing2.. wahhh music box..lagu pun lembut cuma perlu sedikit kuderat untuk memusing supaya keluarkan bunyi..tak perlu guna bateri.. saya letak dan jalan ke stall lain.. tapi bila balik perlu lalu di stall music box tue lagi. Saya terhenti dan memandang.. nak melangkah tinggalkan stall musix box tue mcm tak mampu.. teringat keinginan sendiri dan anak perempuan..

yup amana selalu suka apa yg sy suka.. jadi saya ambil dan bayar.. bila balik beri pada amana terangguk2 amana suka.. asiklah memusing bagi keluar music.. semua anak test nak bagi keluarkan music.yang sadisnya si Adam comel yang selalunya tak peduli sangat dengan mainan kalau maknya ada boleh berebut pulak dengan kakaknya..adududu

Kalau pergi ke Penang dan ada anak perempuan bolehla hadiahkan music box comel yang murah dan sentimental  nie dengan harga hanya RM15.

Saya cakap dengan Amana.. "mama hadiahkan music box nie tapi mama harap bila tengok music box nie  Amana selalu ingat kasih sayang amana dengan adik-adik lelaki Amana sebab semua adik2 lelaki Amana Nie Amana yang jaga. Bila besar kalau ada yang adik lelaki tak suka Amana kena ikut cakap diorang sebab lelaki yg lebih kenal lelaki.. masa kecil Amana jaga diorang tapi bila besar percayalah semua adik2 lelaki nie yang akan jaga Amana dari lelaki yg akan merosakkan kehidupan Amana"

Sy Nie dah banyak kali juga ke Penang tapi kali nie baru nampak benda Nie..
Korang yang pergi Penang pernah nampak tak benda Nie?

#publicgoldtour
#publicgold
#april2018
#kokadikgold

No comments: