ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, October 16, 2017

Bila rakan FB buat suprise untuk besday :)

 


 Hari lahir saya pada 13 Oktober 2017
 Semalam 15 Oktober 2017
 tiba-tiba je jiran saya si bakers Nadiah wassup  "ada kat rumah ke?"
 saya takla rasa apa-apa sebab si bakers Nadiah nie selalu juga bagi kek..
saya dan anak-anak jadi tukang rasa haha

 
 tiba-tiba bila bukak kotak kek..
 eh  Bella?..macam biasa je nama nie
 Takkan adik kat FB yang selalu borak-borak dengan saya tue?
 adik nie jugak ada joint emas dengan saya
 saya takde kenal Bella yang lain



Kat FB si Nadiah Bakers nie tag saya dengan conversation dia dengan si Bella nie
 
 
 
Tak sangka kan?
Tak pernah berjumpa tapi sebegitu sekali dia bersumgguh nak surprise kan saya
Boleh pulak dia order kek dengan jiran saya
PM FB si bakers jiran saya nie
Saya memang selalu beli kek dengan jiran nie
setiap kali beli saya suka promo kek jiran nie
nampaknya si Bella nie memang ambil tahu apa yang saya update di FB kan?
sayang benar kat akak dengan anak-anak kan?
TQ Bella
 
Saya sellau order kek yang sama dengan jiran saya nie
almaklumlah mak Khairy tak reti buat kek
Dah tak tau nak selit masa yang mana utk belajar buat kek
tak gigih
kalau setakat masak lauk-lauk
saya ok lagi
tapi kek aduhaiii
saya minat
tapi masa terlalu mencemburui saya hahaha
alasan je tueee
eh betulla
 

tengok?
jiran saya si bakers nie sampai tahu saya suka kek yang mana
Nampak sangat asik order benda yang sama
saya memang setia orangnya
kalau suka itu..itulahhh sampai ke sudah
nak ubah suka yang lain ..payah sikit...
XOXO
 

alhamdulilah
makan malam kami semalam
khairy punya taktik nakmakan kek cepat..
"meh haily nyanyi lagu besday utk mama.lepas tue.boleh makan kek kan?"
haha.. suruh makan  nasi
mcm2 taktik nak makan kek dulu :P
 
Alhamdulilah
jauh di sudut hati
memang tak sangka ada orang yang kita tak pernah jumpa sebegitu sekali menghargai kita
saya kenal bella nie pun masa jaga khairy dulu-dulu
entah mana saya kenal dia.. pun saya tak ingat
sedar-sedar dia selalu wassup dan massage saya
dia baca blog saya ke?
dia baca FB saya ke?
entahla..mak khairy lupa
khairy nie memang membawa rezeki dari ramai orang yang saya tak pernah jumpa langsung
 
walaupun dah selalu beli kek dari jiran nie
tapi SUPRISE DARI BELLA
buat anak-anak saya happy sangat
biasalah besday mak .. anak yang terlebih happy
 
THANKS BELLA
AKAK SANGAT-SANGAT HARGAI INGATAN BELLA PADA AKAK
TERIMA KASIH BUAT ANAK-ANAK AKAK GEMBIRA DENGAN KEK NIE