ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, November 19, 2013

Berus gigi gajah

Cuti sekolah dah mula..amana pun dah mula ponteng2.. pastu appeal nk ponteng terus.. lepas bincang2 dengan en papa..en papa ckp berenti jelakan  lgpun takde belajar lagi.. mampu ke jaga semua.. hihi .. dah mcm mak tiri pun hokey..plg pantang bila diorg kacau khairy...

So apa plan korang nak mengembirakan hati anak2.. saya takdela nak vacation bagai.. serammm nak bawak khairy.. hukm tue jauh kalau nak pecut kalau jadi apa2.. so vacation kat umah sendiri je ye.. kalau kat umah puchong dulu selalu bawak mandi kolam..itupun diorang dah hapy sangat.. kat kajang ne..apa yang ada? Padang memang depan rumah tapi ya rabbi banyak anjing.. takut anak2 kena gigit anjing..

so mari kita cuci gigi gajah ne..muahah... dah lama dah beli ..masa mula2 pindah kajang lagi.. guna sekali pastu terbiar jadi tukun..

Haaa tue gigi gajahnye.. saya guna berus gigi special.. penat jugak nak cuci kolam buatan ne.. besar..mcm gigi gajah..kiki.. kolam ne orang dewasa pun boleh masuk ye..

 

Sembur dengan air pulak... dah lama terbiar..kotor gile.. baik cuci sebelum ternak Adessss


Cuci bersih-bersih ye arief..
Petang ne boleh main kalau tak hujan

5 comments:

Rizziela said...

rajinnyter dia

Liza Yati said...

Yeay. Ada yg dah melompat tu. Petang dpt mandi kolam.

yen(toka ziizokukuto) said...

salam kenal kak :) ,,,,tertarik dengan statement,,,"orang dewasa pon boleh masuk" mcm dah biasa je,macam dah biasa je huhuh :)

msredcheesecake said...

best ni... mak budak tak main ke?

transformed housewife said...

belikan puzzles, board games yg senang2 biar diaorg main utk cuti sek. ni.