ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, June 12, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah-UTM: CUSTOMER PCOS BERJAYA HAMIL DENGAN EKF-UTM!!!


 Assalamualaikum semua

Sebelum baca entry nie lebih lanjut..saya ingin tekankan sesuatu yang terjadi tue semuanya kuasa Allah tetapi kita sebagai manusia berusaha dan bertawakal.. Dan usaha pun perlu kena pada tempatnya. Carilah rawatan/supplement/ubatan yang ada kaitan dengan penyakit/masalah kita. Kalau sakit kewanitaan carilah ubatan berkaitan kewanitaan.. Kalau sakit jantung carilah ubatan berkaitan sakit jantung .. Kalau sakit tulang belakang/disc cariklah ubatan berkaitan tulang belakang. Jangan tersilap membeli atau mempercayai terus pujukan penjual/testimoni yang terang2 tiada kaitan langsung dengan penyakit kita. Sudahlah sakit kena tipu pulak dengan penjual..Dua kali sakit jadinya.. Sakit badan tak hilang ditambah dengan sakit hati :)

Selain rawatan secara moden dan rawatan secara tradisional saya juga tak pernah tolak pemakanan sunnah terutama habatusauda sebab saya pun makan habatusauda.  Saya juga tak menolak pengubatan secara ayat-ayat Quran. Itu paling baik!! Dan sehingga kini saya masih amalkan ayat Quran untuk masalah Khairy yang diberi oleh Darul Shifa.

Oklah semua dapatkan intipati intro saya tue? Kalau tak dapat jugak meh saya pendekkan ayat panjang lebar tadi "apabila ingin mengubati penyakit, sila beli ubatan/supplement yang ada kaitan dengan penyakit anda. Jangan beli benda2 yang takde kaitan dengan penyakit anda. Jangan kena tipu dengan penjual" Itu kesimpulan secara direct :) :) :)

Ok meh saya share satu testimoni Ekstrak Kacip Fatimah -UTM (EKF-UTM) yang sangat-sangat saya tunggu dan saya sangat teruja sebagaimana tuan punya diri!!


Semalam saya dapat satu massage misteri. Misterilah sangat hihi.. Rupa-rupanya dari customer EKF saya.. HP lama saya rosak. Dalam HP lama tue banyak sangat detail customer-customer saya dan dalam HP lama tue kebanyakkannya customer terawal saya... So kalau customer2 lama saya msg atau wassup saya semula.. tolong ingatkan saya ye yang anda pernah beli EKF-UTM dengan saya..


PREGNANT!!! WAAAA.. HAPPYNYE!!
 MACAM SAYA PULAK YANG PREGGY!!


Saya dah buat semakan belian stok EKF-UTM.. Alhamdulilah....Saya dah jual EKF hampir 450++ botol..So customer saya boleh kata ramaila ye tak ? Tapi kalau yang share problem mereka secara detail dengan saya memang saya ingat. Kalau saya terlupa tue mintak maaf ye.. Agaknya hardisc dalam kepala dah penuh mihmihmih... Customer nie memang saya ingat sangat kes beliau.. sebab dia share dengan saya gambar rahim beliau yang ada biji kecik-kecik tue.. Mesti nak tengok gambar rahim tue kan? Saya pun dah buat entry kes beliau sebelum nie. Godekla blog nie kalau nak baca entry beliau.. Hihi..yela..yela..saya carikkan link tue.. kejap tau...

Okey semua bakal-bakal customer yang disayangi ..saya attach dah gambar rahim beliau.. Saya panggil Puan N la ye.. Perkongsian di sini dah dapat kebenaran dari Puan N.. TQ Puan N .. Kebenaran Puan N memudahkan saya meyakinkan customer-customer di luar sana yang EKF-UTM adalah rawatan alternative yang terbaik untuk masalah kewanitaan :) :)

Secara ringkasnya Puan N adalah pesakit PCOS. Period beliau tak datang lama dan doktor beri ubat turun darah untuk buat pemeriksaan selanjutnya. Tak silap saya kena period dulu baru boleh buat next treatment.. So Puan N takut nak makan ubat turun darah tue dan memilih EKF sebagai rawatan alternatif. Full entry Puan N boleh baca di sini------> TESTIMONI DARI CUSTOMER YANG MENGIDAP PCOS

Diharap pada semua yang mengidap PCOS jangan putus-asa.. Anda semua boleh pregnant seperti Puan N.. Usaha dan tawakal perlu seiring.. Selalunya yang mengidap PCOS nie period memang tak teratur.. Pernah terbaca ada seorang pengidap PCOS hanya datang period 3 kali setahun... EKF-UTM mengatur semula kitaran haid bagi wanita yang sudah lama tidak datang haid atau masalah kitaran haid yang tidak teratur. Bila kitaran haid teratur insya allah semakin subur.. Dan insya allah boleh hamil.. Dan kena pastikan juga suami anda tiada masalah ...

Puan N memang share dengan saya.. saya suka customer share dengan saya sebab saya bole dapat ilmu baru.. Kalau saya tak boleh jawab .. saya akan tanya pada Doktor Zubaidi :)

Di kesempatan ini..harap semuanya  yang membaca entry ini dapat mendoakan Puan N dan kandungannya selamat dan berjaya bersalin dengan mudah. Amin..


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap: 017-3201998(ilasaleh)
 



No comments: