ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, July 18, 2018

Happy sebab ramai beraya dengan Pandora Gold

 

Benda paling best bila minat korang jadi sumber income
sikit ke banyak tak jadi hal
paling best bila income tue ko beli balik benda yang ko minat tue
so its seems ko tak gunakan wang gaji untuk beli barang yang ko minat
dan paling best income dari jualan barang ko minat tue ko belanja anak-anak pulak
pusing pusing pusing benda tue mengembirakan hidup
kalau tak rasa DULL
buat benda yang sama
 
gaji untuk saya ialah selesaikan segala keperluan anak-anak dan rumah tangga plus parents
 rasa bersalah juga kalau kita kemain shopping sakan
tapi suami ko takde pulak macam tue kan?
oh dia shopping rokok..betul jugak tue haha
 
 bukankah keizinan kerja tue suami juga yang beri
jadi jangan melampau batasan (untuk saya bukan untuk anda)
lagi2 di zaman sekarang ..semuanya RM..
jadi berlebih kurang adalah lebih baik untuk kerukunan rumahtangga
mungkin saya semakin tua haha
 
teringat bila papa bebudak nie tengok tangan saya
"happy betul awak sekarang ye..mcm makin bertambah je.."
jawapan biasa
"eh nie nampak je mcm saya pakai tau..nie saving untuk khairy"
"IYELAH TUEEEEE"
 

Dahla meraban je..meh tengok Pandora Gold yg geng-geng saya beli

Member contest beli

alamak nie tak ingat sapa yg beli
bead paw nie ada yang below RM150

 
yang ada warna warni nie dipanggil enamel
ia tetap emas
 emas tetap emas
ia tetap bernilai
kelebihannya enamel membuatkan Pandora gold lebih  cantik berseri

 
member blogger

 

banyak  member nie beli
member FB

 member university
satu geng
dulu bila dia takde duit dia amik je dari purse saya
saya pun selalu tidur bilik dia
dia lapar dia datang je umh saya "mak,takde lauk nak makan.nak makan sini"
hahaha..selamba gile
mak saya cakap nie anak angkat dia
 

 tangan comel sapa nie? bersinar-sinar pulak tue haha

alhamdulilah
setakat nie smuanya sampai dengan selamat
 

Okey ini buktinya Pandora Gold bernilai
laku untuk panjakan bagi dapatkan pinjaman kewangan dari Arrahnu
bawak Pandora Gold anda ke Arrahnu
Pandora Gold ye bukan Pandora Silver  hihi dan IC sahaja
lepas tue Arrahnu akan buat penilaian dan akan dapat pinjaman
22.0K tue maksudnya mutu emas 916
ada sesetengah Pandora Gold mutu emasnya 750 tau
kalau mutu emas lebih rendah masa nak pajak ..pinjaman akan lebih rendah
masa nak jual semula pun.. nilainya jadi lebih rendah
so buat pilihan yang bijak tau
 
Contoh di atas saya pajak 4 biji Pandora Emas termasuk yang ada batu dan enamel
Arrahnu nilaikan RM936.90
Pinjaman di arrahnu akan dapat 75% dari nilai emas tersebut
Jadi saya dapatlah RM702 sebagai pinjaman
Saya pinjam RM702 nie upah simpannya hanya RM8.03 sebulan
So janganle biarkan lama-lama emas korang kat Arrahnu
Tebuslah emas kita cepat-cepat  supaya tak perlu bayar upah simpan banyak-banyak

kebiasannya bila kita pajak emas nie determination nak menebusnya sangat kuat
so korang takkan berhutang lama-lama macam korang buat personal loan
sampai berbelas-belas tahun ..dushhh.. mengata diri sendiri jugak nie..cerita lama
Bila terdesak baru pajak bukan takde kerja nak pajak selalu
 
 
Mahal ke Pandora nie?
belilah yang ringan-ringan dulu
tapi yang ringan kena layan manja-manja tau
jangan layan kasar-kasar. nanti kemek pulak 
yang ringan ada below rm150 (below 1g)
lepas dah pakai  yang ringan confirm korang usaha nak menabung untuk yang berat pulak
 
kalau 1.5g dah ok untuk saya
Takdelah kemek pun..
kalau berat lebih dari 1.5g biasanya dah lebih RM300
sayang duit pulak kecuali ada duit terpijak
saya beli banyak yg ringan..
suka beli yang 1.1g, 1.2g, 1.3g dah kira okey tue..
ada  beberapa biji je yang  berat untuk bagi balance rantai tangan tue
 
 
Till then jemput like
017-3201998
 
 
 
 
 
 

No comments: