ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, July 8, 2014

Kesegaran Bermula Dari Rumah

kadang-kadang puas memvakum rumah..puas menyapu tapi rumah tak jugak wangi2.. rumah tetap berdebu. FRUST.. mungkin perlukan bantuan sesuatu.. Oleh itu saya dapatkan bantuan item-item diatas

saya paling tertawan dengan item diatas.. AMBI PUR FIRST DEFENSE AIR EFFECT...memang segar sangat.. kalau nak tau siapa yang mula2 guna? Arief!! Tapi yang sadisnya dia jadikan Khairy testimoni yang pertama.. Habis disemburnya rambut Khairy.. kenapa rambut Khairy busuk ke? Sampai ke malam rambut Khairy bau segar & harum.. JANGAN BUAT LAGI YE ARIEF!!

 Febreze First Defense House Dust Reducer nie boleh perangkap debu2.. wangi pulak tue..
atas cadar katil saya banyak debu-debu.. kawasan rumah baru lagi.. rumah depan pulak tengah renovate..elok sangatla guna benda nie.

Lepas saya marah Arief sebab sembur AMBI PUR FIRST DEFENSE AIR EFFECT kat kepala Khairy.. saya benarkan Arief guna dengan syarat testimoni kedua bukan kepala Khairy..haha.. Saya tanya Arief "kawasan mana yang paling perlukan AMBI PUR FIRST DEFENSE AIR EFFECT supaya kawasan tue wangi? Dengan walker Khairy.. Arief bergerak terus ke tandas .. cehhhh.. sori ye Arief memang suka berkubang kat situ bukan sebab bilik air tue busuk ye.. saya selalu cuci ye..

Dah wangi mama.. Boleh Arief mandi lagi? 
Soriiii!! Dah sampai masa nak pegi tadika! Asik2 muka dia je yang lambat!
(nampak tak kat belakang Arief tue Khairy dah merangkak carik saya?)


No comments: