ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, December 14, 2012

Makcik jual nasik lemak pun joint contest? TABIK SPRING!!

ye kawan2 sekarang sy mesti mkn tiap2 pagi untuk mengelakkan perut masuk angin. Dulu blhla berdoa panjang moga2 bff akn bawak lauk lebihan semalam utk sarapan *eh tetiba rasa mcm kucing pulak mkn lauk lebih semalam*  tapi kini tidak lagi. Tiada siapa nak menjaga kebajikan dan kesihatan "kucing emok" ne lagi.. hurmmmm
So pagi tadi parking keta, en papala parking, jln dgn ayu naik opis, touch jari sbg tanda hadir larik terus beli makanan. Tetiba adik satu opis bagitau "kak, makcik nasi lemak tue bg paper freela tapi kepala paper ne hilang"
Dahi berkerut then sengih.. sebab dah biasa dgn acik nsi lemak tue saja kacau dia " aik acik join contest ke?" Haha terus acik tue ketawa n malu2 cakap "aah, nak menang bawak anak2 pg ict" dalam hati.  Eh ada ke contest tue?Tak tau plak.. oh lupalak tgh hibernate dr segala2nya..
Bertambah sorang comper hihi.. sebelum berlalu sempat comper yg tak tegar ne cakap " jgn lupa hias2 entry contest tue ye acik"  muahaha

3 comments:

Mama Zharfan284 said...

siyes sgt ramai compers kat msia ni..

AdaM Hawa said...

hehehe.. dah maju dah sekarang ea..

azhariah zuber said...

org cam tu yg rajin join benornya