ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, September 21, 2014

GLAM MAMA BAZAAR & BOOK LAUNCH @RUANG,SUBANG


 Salam semua
Saya dah lama sangat tak joint parenting event!!
So meh saya war-warkan parenting event yang terhavoc abad ini

Amacam comey kan mummy dalam gambar tue?
Kalau tengok kat promo event nie pun dah comey apa lagi kalau jumpa inpersonal
Saya dah pernah jumpa orangnya.. comel & baik.. kelakar pun iye jugak
nanti saya printscreen kat event mana saya jumpa mummy adriana nie ye.. 
tak sangka akan jumpa dia lagi ..

Korang perasan tak promo nie ada MPH logo? Kalau MPH pun dah wat promo mesti event nie bestkan? So buku Mummy Adriana -Babywearing Made Simple yang georgous nie akan ada di MPH. So nanti carik2lah ye.. Wah agaknya buku saya Papa Jom Solat &Gelora Di Hati Ana "bertemu" buku "Babywearing Made Simple" di dalam bookstore MPH tak? Tapi bestkan? Mummy Adriana jadi cover buku sendiri .. "jeloustakpasalpasal#

Saya tau camana gembiranya bila tengok buku sendiri berada di pasaran. Sama ada dapat sambutan atau tidak itu adalah perkara ke2,3,4,5! yang penting satu kepuasan bila buku kita dicetak dan diedarkan.  Pastu yang best boleh kecoh kat anak2 selama berabad-abad sampai diorang besar "tengok nie buku mama.dah publish!!" Amana dah naik pening dengar citer yang sama bertahun-tahun.. Tiap2 kali citer kat Amana mesti dia cakap "mama, Amana tau mama buat buku"  tapi kalau jumpa buku saya kat mana2 bookstore Amana yang akan lompat lebih-lebih "ehhh nie buku mama!!" Sekarang soalan yang tak sanggup nak dengar "bila mama nak buat buku lagi?" #sentaptolongjangantanyasoalantue!#


Even GLAM MAMA BAZAAR & BOOK LAUNCH nie akan di adakan di RUANG@Subang. Tua ada peta. Jangan pulak cakap tak tau tempat. Dah bagi peta sebesar alam nie tau..


MESTI NAK TAU KAT MANA FIRST TIME SAYA JUMPA  ADRIANA THANIKAN?

 
How times flies!! Saya berjumpa dia hampir 3 tahun yang lepas di dalam event GREAT CLOTH DIAPERS CHANGE 2011!!  masa tue arief baru jalan tatih..Itulakan hidup nie memang akan berpusing2 dan akan bertemu semula juga. So berbuat baikla dengan sesiapa pun sebab one day mungkin kita akan jumpa semula.. eh tetiba wat ayat ilmiah pulak :) 

wahhh masa nie pun saya dah cakap dia comel haha.. saya print screen je dari entry 2011 tue. so agak2nya saya buat apa kat event GLAM MAMA BAZAAR & BOOK LAUNCH @RUANG,SUBANG tue ye? Jadi pengunjung ke? mihmihmihmih


INSYA ALLAH!!SEE U THERE!!!
SAYA BUKAN BUKAK BOOTH EKF-UTM atau MINSYAM PRODUCT YE
NAK SKODENG? JOMLAH DATANG!! 

4 comments:

Jamian Sarif said...

wow mcm best jer...papa bole pegi tak...

Mama Zharfan said...

i pun berkurun dh tak attend event ;)

AyuArjuna BiGoshh said...

wah menarik ni

adrianathani said...

Aaaaa apa ni! I is seganssss *tutup muka*

Thank you babe, nanti Ahad ni kita jumpa lagi k ;)